کمیاب سنتر

فروشی

کمیاب سنتر

فروشی

آرایش کردن و رتوش تصاویر توسطMakeUp Pilot 4.2 Retail

یکی از مشکلات اصلی استفاده از نرم افزارهای گرافیکی برای اصلاح تصاویر چهره حجم بالای این قبیل نرم افزارها و گوناگونی ابزارهای متفاوت و گسترده آن ها می باشد. چنان که ممکن است مثلاً برای ادیت یک عکس ساده مجبور به نصب نرم افزاری همچون فتوشاپ و چندین پلاگین اختصاصی اصلاح تصاویر صورت باشیم. تنها با استفاده از یک نرم افزار کوچک کلیه ابزارهای لازم برای اصلاح تصاویر چهره اعم از حذف، اضافه و تغییر تن در اختیار شما قرار می گیرد.
نرم افزار MakeUp Pilot ابزاری قدرتمند جهت آراستن چهره که به شما اجازه می دهد تا آثار گریم را مستقیماً بر روی چهره تان اعمال نمایید. از خوب به نظر نرسیدن پوست خود در تصاویر ناراحت نباشید. اگر شما برنامه ی MakeUp Pilot را داشته باشید مثل این است که وسیله ی گریم تصاویر خود را در کامپیوتر در اختیار دارید. از این ابزار برای اصلاح هر لکه و خالی که روی پوست شما وجود دارد از جمله خال، زگیل، جوش، لکه های پوستی و ... استفاده نمایید. این برنامه از چهره ی شما تصاویری کامل و بی عیب برای ارسال به دوستان و یا قرار دادن در آلبوم خانوادگیتان می سازد. با این برنامه شما قادر خواهید بود عکس هایتان را بسیار بهتر از قبل و حتی بهتر از یک عکاس ویرایش کنید.
این برنامه با حجم کمی که دارد و عملکرد ساده در ویرایش تصاویر بسیار بازده عالی دارد و نرم افزار قدرتمندی برای استفاده ی عکاسان نیز می باشد. در هنگام اجرای برنامه نیز آموزش خودکار با تصویر پیش فرض برنامه شروع می شود که به دلخواه می توان آنرا بست و کار با این برنامه را شروع کرد. این نرم افزار محصول شرکت Two Pilot می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MakeUp Pilot 4.2 Retail:
- قابلیت شکل دهی به صورت
- امکان صاف کردن پوست
- توانایی زیبا سازی چشم و دندان
- تنظیم نور و سایه
- حذف لک و جوش
- از بین بردن رنگ قرمز چشم در هنگام عکاسی
- قابلیت از بین بردن لکه های رنگی از روی صورت
- قابلیت از بین بردن چین و چروک های اضافی صورت
- تغییر رنگ چشم
- تغییر اندازه قسمتی از تصویر
- نصب شدن نرم افزار به عنوان Plugin در نرم افزار های Photoshop و  Corel PhotoPaint
- توانایی تغییر وضوح عکس و استاندارد کردن رنگ تصویر
- قابلیت تغییر جهت و چرخاندن تصویر
- آموزش خودکار با تصویر پیش فرض هنگام شروع برنامه
- و ...



دانلود با حجم ۲.۸ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد