کمیاب سنتر

فروشی

کمیاب سنتر

فروشی

Avira AntiVir Premium 2009 - 9.0.0.420

امروزه با گسترش ارتباطات اینترنتی و اهمیت امنیت در برابر حملات و آسیب های ناشی از حمله ی ویروس ها ، تروجان ها و … ابزارهای بسیاری با نام ” آنتی ویروس″ برای مقابله با اینگونه حملات و آسیب ها به بازار عرضه شده اند .اما با افزایش روز افزون حملات اینترنتی و ویروس ها ، هنوز افرادی هستند که از برنامه های آنتی ویروس استفاده نمی کنند . اگر شما هم جزء این گونه افراد هستید این نکته را یادآور می شویم که تا به حال ریسک بزرگی انجام را انجام داده اید . ممکن است هر لحظه اطلاعات مهم از قبیل فایل ها ، عکس ها ، پسوردها و دیگر اطلاعات حیاتی شما به سرقت برود .
Avira AntiVir نام ضد ویروسی قابل اطمینان است که از کامپیوتر شما در برابر سایر تهدیدات از قبیل ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها ، روت کیت ها ، حملات فیشینگ ، ابزاهای جاسوسی ، دانلود های خطرناک و … محافظت می کند . از ویژگی های بارز این ضد ویروس می توان به قدرت شناسیایی بالا و آپدیت های متعدد در طول روز برای بالا بردن امنیت اشاره نمود . آنتی ویروس اصلی شامل ضد جاسوس ، ضد حملات فیشینگ ، محافظ ایمیل و … می باشد . MailScanner ابتدا نامه های الکترونیکی شما را از وجود ویروس ها تروجان ها و … پاک می کند و بعد آن ها را در سیستم شما ذخیره می کند . برنامه در صورت مشاهده هر گونه ویروس ، تروجان و … ابتدا آن ها را قرنطینه کرده ، سپس شما توسط ابزارهای مدیریتی می توانید به پاک سازی یا حذف آن ها بپردازید . سرعت بالا و بازدهی بالا از ویژگی های دیگر این ضد ویروس می باشند . در حقیقت این برنامه برای شما ابزارهای ضروری حفاظت را فراهم می کند . همچنین شما می توانید از این برنامه در کامپیوتر های workstation استفاده کنید . آپدیت آسان از طریق اینترنت تنها با یک کلیک ، تشخیص و نمایش فایل منبع که ویروس توسط آن منتشر شده از دیگر قابلیت های این برنامه می باشند. ممکن است ویروس ها در کامپیوتر شما به صورت انبوه تکثیر شده باشند ، پس نگران نباشید: این برنامه با تمام آن ها مقابله کرده و از سیستم شما در برابر تهدیدات محافظت می کند .
قابل اطمینان بودن AntiVir در آزمایش های متعدد مقایسه و مشخص شده است .

Avira AntiVir Premium شامل قسمت های زیر می باشد :
AntiVir
AntiAd/Spyware
AntiPhishing
AntiRootkit
AntiDrive-by
AntiBot
EmailScanner
WebGuard
RescueSystem

ویژگی های نرم افزار :
- جدید : سرعت بالا در مرور فایل ها و پوشه ها- محافظت دائمی از سیستم در برابر ویروس ها ، تروجان ها و کرم ها- محافظت سیستم در برابر حملات فیشینگ- محافظت سیستم در برابر ابزارهای جاسوسی- محافظت ویژه در برابر ویروس های Email- شناسایی و پاک سازی روت کیت ها- بروز رسانی نرم افزار در کمترین زمان ممکن- نمایش فایل منبع که ویروس توسط آن منتشر شده- دارای FireWall جهت جلوگیری از نفوذ به سیستم
- نصب بر روی یک سیستم عادی یا WorkStation



دانلود با حجم ۳۰ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد