کمیاب سنتر

فروشی

کمیاب سنتر

فروشی

Collectorz com Movie Collector Pro v6.2.1

چنانچه جزو آن دسته از افراد هستید که از طرفداران پر و پا قرص فیلم و ویدیوهای تصویری هستید ، و یا جزو آن گروه از افراد هستید که علاقه به کلکسیون کردن و جمع آوری کاورها و پوسترهای فیلم های سینمایی مورد علاقه خود دارید ،و یا جزو آن گروه از افرادی هستید که وقت و حوصله ای کافی برای یافتن فیلم مورد نظر خود را ندارید،ما در این زمینه بهترین گزینه را جهت انجام این عمل به شما پیشنهاد می کنیم .
Movie Collector Proنام نرم افزار معروف و بسیار قدرتمندی است که به وسیله آن قادر خواهید بود تا از تمامی امکانات فوق برخوردار بوده و علاوه بر آن از امکاناتی همچون ، دسته بندی فیلم های موچود انمیشین ، فیلم های سینمای ، نوع و ژانر فیلم سینمایی ، تهیه و ساخت مجموعه های مختلفو متنوع از کاورها و پوسترهای فیلم های موجود و … خواهید بود.
این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که در اسرع وقت به فیلم های خود سر و سامان بخشیده و از سر در گمی خود نیز جلیوگیری کنید. با این نرم افزار بدون تلف کردن زمان و به راحتی هر چه تمام ترخواهید فهمید که فیلم های شما در کجا ی سیستم قرار داند ( عین جمله کمپانی سازنده) همچنین قادر خواهید بود که پوستر ویا تصویر هر فیلم را در جای معین قرار داده و برای پیدا کردن فیلم به سراغ تصویرنیز بروید . امکان جستجوی دقیق در بین آرشیو از طریق نام ، تاریخ و ما باقی اطلاعات ریز و درشت نیز برای شما به راحتی امکان پذیر می باشد. می توانید فیلم و و یدیوهای خود را بر اساس نام ، حجم ، فرمت ، تاریخ ، سبک ؛ سال ساخت و اکران و .. دسته بندی کنید تا بعدها به راحتی قادر به یافتن آن تنها با یک کلیک شوید.از دیگر ویژگی های این نرم افزار ویژگی جمع آوری اطلاعات تمکیلی مربوط به فیلم مد نظر از اینترنت می باشد. این نرم افزار قدرتمند محصولی متمایز از Collectorz می باشد .

ویژگی های کلیدی نرم افزار:
- تهیه آرشیوی منظم و دقیق بر اساس داده های در اختیار
- قابیلت دانلود اطلاعات آرشیو مورد نظر از سایت هایی نظیر Amazon و IMDataBaseو …
- موتور قدرتمند جستجوگر در محیط نرم افزار
- مدیریت چندین کلکسیون , پشتیبانی Tag و نمایش آمار کلکسیون های شما
- قابلیت نمایش جزئیات دقیق فیلم مانند نوع فایل و فرمت آن ، اندازه نمایش تصویر ، Bitrate و ژانر فیلم ، شناسنامه فیلم ، شماره ردیف
- قابلیت جستجوی دقیق در میان داده ها تنها با یک کلیک
- ثبت تصویر و پوستر مربوط به هر فیلم در قسمت مربوطه به آن
- چاپ اطلاعات مورد نیاز کاربر از محیط نرم افرار
- ساخت کاتالوگ کلیکسیون به صورت خود کار و تنها با یک کلیک
- سازگار با انواع ویندوزهای کاربردی
- ساخت و قرار دادن کاور مربوط به هر فیلم و حتی امکان جستجو از راه کاور فیلم
- قابلیت مشاهده نام و مشخصات تمامی فیلم ها در صفحه کناری نرم افزار
- به روز رسانی خود کار و منظم نرم افزار
- محیط کاربری ساده ، زیبا ، کاربر پسند و در عین حال حرفه ای و کارا


دانلود با حجم ۱۶.۴ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد