کمیاب سنتر

فروشی

کمیاب سنتر

فروشی

Sony Vegas PRO 9.0 32 bit

از جمله شاهکارهای نوین کمپانی مطرح سونی در دهه ی اخیــر می توان به Sony Vegas نسخه ی حرفه ای اشاره کرد ! یک استودیوی کامل و حرفه ای با محیط بسیار زیبا ودر عین حال ساده و سریع ! این استودیوی حرفه ای شما را با خود به اعماق تکنولوژی های دیجیتال خواهد برد و به شما نشان خواهد داد که در این دنیای سنگین دیجیتالی ، هیچ چیز تغییر ناپذیر نیست ! طراحان این استودیوی حرفه ای قدرتمند، معتقدند که یکی از توانمند ترین نرم افزارهای این عرصه را تولید و به بازار عرضه کرده اند ! با توجه به تحلیل مثبت نقد کنندگان و کاربران از این استودیوی حرفه ای می توان با جرات گفت که این نرم افزار گرانقیمت 600 دلاری، بهترین در زمینه خود است ! جوایز متعدد کسب شده توسط نرم افزار نیز گواهی بر دقت و وسواس بیش از حد گروه طراح در به کارگیری پیشرفته ترین متدهای طراحی روز می باشد !
در این استودیوی جامع کاربر با خیل عظیمی از امکانات مواجه خواهد شد که می تواند یک به یک آنها را بر روی فایل های تصویری و صوتی خود اعمال کنـــد ! ویرایش ،برش، پردازش، صداگذاری، چینش،افکت گذاری، واترمارک (لوگو) گذاری، صداگذاری بر روی تصاویر، حذف صداها از تصویر، اضافه نمودن صدای دلخواه بر روی صدای فایل های تصویری و اجرای همزمان دو صدا گذاری با یکدیگر، رندر تصویر،رندر صوت و تصویر،تنظیم خروجی های با کیفیت متفاوت و غیره … از جمله امکاناتی است که این نرم افزار حرفه ای در اختیار شما قرار خواهد داد !

ابزارهای ویرایش دقیق :
ویرایش کامل و دقیق SD و HD video تنها با کشیدن و رها کردن در محیط نرم افزار،استفاده از ماوس و کیبرد به عنوان میان ابزارها،ویرایش فایل های تصویری و صوتی و فایل های تصویری تهیه شده با دوربین های دیجیتال و هندی کم ها و فرمت های HDV/SDI/XDCAM، قابلیت انتخاب اتوماتیک فریم متناسب با تصویر خروجی

افکت گذاری و ویرایش افکتیک در سیستم های 32 و 64 bit :
در بخش افکت گذاری، کاربر می تواند با استفاده از افکت های موجود در بدنه ی نرم افزار یا با استفاده از افکت های دانلود شده و موجود بر روی سیستم خود بر روی فایل های صوتی و تصویری افکت گذاری کرده و خروجی های باب میل خود دریافت نماید !

پشتیبانی فرمت با وسعت طیف بالا :
پشتیبانی از ترک های صوتی با فرمت 24-bit/192 kHz ، پشتیبانی از فرمت های صوتی ظبط شده از روی رادیو و یا سیستم ، قدرت 5.1 پردازش فایل های میکس شده،قابلیت پردازش و جدا سازی فایل های صوت و تصویر فرمت های DirectX® , VST و تفکیک آنها از یکدیگر

قابلیت پردازش و ویرایش Blu-ray Disc ها:
در این نسخه این قابلیت به بهترین نحو ممکن عیب یابی شده و قرار گرفته است ! کاربر می تواند از این ابزار برای پردازش و افکت گذاری و یا ویرایش بر روی فایل های Blu-ray استفاده کند ، همچنین می تواند فایل های ویرایش شده را مستقیما بر روی دیسک های Blu-ray رایت کرده و یا مستقیم اقدام به ویرایش آنها کرد !


دانلود با حجم ۱۵۹ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد