کمیاب سنتر

فروشی

کمیاب سنتر

فروشی

Arcadia PhotoPerfect v2.92.41نرم افزاری برای ترکیب تصاویر

امروزه نرم افزارهای بسیاری در زمینه کار بر روی عکس ها توسط شرکت های مختلف نرم افزاری تولید می شود که هر یک از آن ها دارای ویژگی های متنوع می باشد . این نرم افزارها معمولا بر روی یک ابزار خاص در خود تمرکز بیشتری می کنند. به عنوان مثال ممکن است نرم افزاری بر روی ابزارهای کار بر روی رنگ یک تصویر و یا ابزارهای ویرایشی تمرکز بیشتری نماید. محصولات مختلفی را در این زمینه می توانید در میان سایت های اینترنتی مشاهده کنید.

در این مطلب نرم افزاری را در این زمینه به شما معرفی می کنیم.

 

Arcadia PhotoPerfect  نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ترکیب تصاویر با یکدیگر و ویرایش فایل های تصویری می باشد . این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برای استفاده آسان تر کاربران از برنامه برخوردار می باشد که به کمک آن ها کاربران به راحتی قادر به رفع نیازهای مختلف خود در زمینه ویرایش عکس ها می باشند. از دیگر ابزارهای قابل توجه موجود در این نرم افزار می توان به ابزار روشنایی تصاویر اشاره نمود. به کمک این ابزار کاربران قادر می باشند تا تصاویری که در هنگام عکس برداری از نور مناسبی برخوردار نبوده اند و یا به علت غیر حرفه ای بودن دوربین تصاویر دارای رنگ و نور واقعی نمی باشند را ویرایش نموده و تصویر را در بهترین حالت ممکن تغییر دهند.

از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به ابزار ساخت تصاویر به صورت SlideShow اشاره نمود که می توان تصاویر را بر روی CD نیز به راحتی منتقل نمود. همچنین این نرم افزار با ویندوز ویستا نیز سازگاری کامل دارد. این نرم افزار محصولی از شرکت Arcadia Software می باشد.


دانلود با حجم ۱۷.۴ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد