کمیاب سنتر

فروشی

کمیاب سنتر

فروشی

کنترل و مدیریت کامل تمامی مدل های گوشی های همراه

دیگر امروزه گوشی های همراه نیز به یکی از قطعات سخت افزاری جانبی رایانه مبدل گشته اند و اکثر گوشی های سال های اخیر قابلیت اتصال مستقیم به رایانه و مدیریت و ذخیره اطلاعاتشان را به طور مستقیم در رایانه دارا هستند .

تقریبا همراه با بیش از 90 در صد اکثر گوشی های عرضه شده و مدرن امروزی، سی دی راه انداز رایانه و نرم افزارهای مدیریت گوشی همراه تحت عنوان PC Suite عرضه می شود که مطرح ترین این سری نرم افزار ها دو نرم افزار مطرح دو کمپانی غول سازنده گوشی های همراه یعنی Nokia و Sony Ericsson تحت عناوین Nokia PC Suite و Sony Ericsson PC Suite می باشند.

حال اگر نرم افزاری وجود داشته باشد که علاوه بر دارا بودن تمامی قابلیت های رایج این بسته های مدیریتی، با تمامی مدل های گوشی همراه یکجا سازگاری داشته باشد، بسیار مفید خواهد بوشد !

Mobile Master نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت بر تلفن همراه از طریق کامپیوتر های شخصی می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا ارتباطات و همگام سازی سیستم خود با گوشی تلفن همراه را انجام دهند. به کمک این نرم افزار می توان از ویژگی های مختلفی همچون توانایی انتقال انواع اطلاعات و فایل ها به گوشی و بالعکس ، توانایی ارسال email از طریق موبایل متصل شده به سیستم ، پشتیبانی از مدل های مختلف گوشی های تلفن همراه ، قابلیت جستجو در گوشی در میان فایل ها و اطلاعات گوشی ، مدیریت بر دفترچه تلفن گوشی ، مدیریت بر SMS ها و توانایی دریافت و ارسال SMS از طریق کامپیوتر ، توانایی تهیه فایل های پشتیبان از تنظیمات ، SMS ها ، اطلاعات و فایل های موجود در گوشی و دیگر اجزا به منظور استفاده مجدد از آن ها ، توانایی اتصال گوشی به سیستم از طریق کابل و یا Bluetooth و ... برخوردار شد. این نرم افزار محصولی از شرکت CegeSoft می باشد.

در ادامه به معرفی قابلیت های کلی مدیریتی این نرم افزار می پردازیم ....

برخی از ویژگی های مدیریتی نرم افزار Mobile Master  :

- سازگاری با تمامی مدل های رایج گوشی های Nokia , Sony Ericsson , BenQ, LG, Motorola, Siemens و حتی Apple iPod و iPhone .

- بخش قدرتمند برپایی و Setup Wizard نرم افزار که امکان برقراری ارتباط رایانه با گوشی همراه را از روش های گوناگون ( serial یا USB cable, infrared یا Bluetooth, حتی COM Port 300 )، یافتن سریع گوشی همراه متصل شده توسط رایانه و نرم افزار و قابلیت تنظیم برای تبدیل به نرم افزار اول و برتر مدیریتی گوشی همراه در سیستم.


دانلود با حجم ۱۶.۷ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد