کمیاب سنتر

فروشی

کمیاب سنتر

فروشی

Spyware Cease 4.6.1 - حذف برنامه های جاسوسی و تبلیغاتی

با گسترش روزانه سایت های اینترنتی و بزرگتر شدن دنیای وب باید منتظر بروز ویژگی های مخرب و نامناسب آن در برابر تمام موارد مفید آن باشیم. یکی از این موارد برنامه های جاسوسی و تبلیغاتی ( Spyware ) می باشد که به جرات میتوان گفت از بزرگترین مشکلات موجود در ویندوز وجود همین برنامه های کوچک است، که برای کاربران بسیار هم مشکل ساز و مزاحم می باشند. پاکسازی اینگونه برنامه های مزاحم یک نرم افزار امنیتی قدرتمند و تضمین شده را می طلبد.

Spyware Cease 4.6.1 نام نرم افزار هوشمند و پیشرفته ای است که در زمینه مبارزه با برنامه های جاسوسی و تبلیغاتی بسیار عالی عمل میکند. جستجو و حذف موثر انواع برنامه های جاسوسی، تروجان، جاسوس های صفحه کلید، بنرهای مزاحم و آلوده، کوکی های مشکوک، کرم ها و ... قسمتی از مجموعه فعالیت های این نرم افزار میباشد. این نرم افزار حذف برنامه های جاسوسی و تبلیغاتی، بطور موثر کامپیوتر شخصی شما در برابر انواع حملات و نفوذها محافظت می نماید و به شما امکان می دهد به طور ایمن به گشت و گزار در دنیای بزرگ اینترنت بپردازید و ترس به سرقت رفتن اطلاعات مهم خود همانند پسوردها، ایمیل ها، فایل ها و هر آنچه که فکر کنید امنیت آن برای شما بسیار مهم است نباشید.

همچنین نرم افزار قابلیت جستجوی سریع و یا کامل، مدیریت برنامه های StartUp ویندوز، اسکن و پشتیبان گیری از رجیستری ویندوز، آنالیز و تحلیل سیستم، به روز رسانی را دارا می باشد. پس پیشنهاد می کنیم برای حفظ فایل های خود و وجود امنیت بالا در هنگام استفاده از انواع ویندوز این برنامه عالی حذف برنامه های جاسوسی و تبلیغاتی را از سایت بطور رایگان دریافت نمایید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Spyware Cease 4.6.1
جستجو و حذف قدرتمند برنامه های جاسوسی و تبلیغاتی
قابلیت شناسایی و مبارزه با انواع تروجان ها، جاسوس های صفحه کلید، بنرهای مزاحم، کوکی های مشکوک و انواع مختلف برنامه های جاسوسی دیگر
امن نگه داشتن کامپیوتر شخصی و کمک به افزایش کارایی سیستم
قابلیت عکس العمل های سریع در برابر Spyware ها
قابلیت محافظت از اطلاعات مهم کاربران از قبیل : اطلاعات بانکی، خریدهای آنلاین و ...
مصرف کم حافظه و به کارگیری پایین CPU توسط سیستم
قابلیت زمانبندی نرم افزار
قابلیت گزارش مشکلات نرم افزار از طریق ایمیل
قابلیت به روز رسانی پایگاه داده نرم افزار
سازگاری با انواع مرورگرها و حفظ امنیت هنگام کار با آنها
استفاده آسان از نرم افزار ( شروع به کار تنها با یک کلیک )
سازگاری با انواع ویندوزهای موجود در بازار



دانلود با حجم ۱۴.۱ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد