کمیاب سنتر

فروشی

کمیاب سنتر

فروشی

رسیدگی به هزینه های روزانه در گوشی موبایل

شاید شما نیز در دسته افرادی باشید که وقتی در پایان روز قصد دارید به دخل و خرج روزانه خود رسیدگی کنید و ببینید در روزی که پشت سر گذاشته اید چه مقدار هزینه داشته اید و از همه مهمتر اینکه هزینه های خود برای چه نیازهایی داشته اید. بسیاری از افراد به علت مشغله زیاد همه امور و هزینه هایی را که انجام داده اند به یاد نمی آورند اما نمی بایست دیگر نگران این موضوع باشید. افراد بسیاری از نرم افزارهای حسابرسی روزانه بر روی سیستم کامپیوتری خود استفاده می کنند. این نرم افزارها علاوه بر ویژگی های بسیار زیادی که دارند دارای معایبی نیز می باشند و یکی از مهمترین آن ها همراه نبودن سیستم شما در تمام اوقات با شما می باشد و شما باز هم مجبور هستید تا تعدادی از موارد هزینه ای خود را در خاطر داشته باشید تا در نرم افزار کامپیوتری خود ثبت نمایید.

ما در این مطلب نرم افزاری را در این زمینه اما برای گوشی تلفن همراه شما به شما معرفی می کنیم که همیشه همراه شما می باشد و دسترسی به آن در تمامی زمان ها امکان پذیر می باشد.

 

Sinew Software MR Expense نام نرم افزاری برای رسیدگی به دخل و خرج های روزانه و ثبت آن ها می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود در تمامی اوقات و موقعیت های مختلف مکانی  مدیریتی کامل بر خرج های خود داشته باشید. ثبت تمامی امور مالی به صورت جداگانه بر روی این نرم افزار امکان پذیر می باشد و شما می توانید واحد های مالی خود را نیز در این نرم افزار ثبت کنید.

 

ویژگی های نرم افزار :

- قابلیت ثبت هزینه ها به صورت جداگانه و به صورت لیست

- دارای سه وضعیت ارائه گزارش بر اساس : حالت هزینه ، مقدار پرداخت هزینه و یا موضوعی

- قابلیت ارسال گزارش از طریق SMS

- قابلیت استخراج گزارشات در غالب فایل

 و ... .



دانلود با حجم ۲۲۳ کیلوبایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد