معرفی سایت www.starnaute.com

میزان درآمد فعلی من در عکس ثبت شده است

معرفی اولین سایتی که من در اون تونستم کسب درآمد کنم

به شما هم پیشنهاد می کنم حتما عضو شوید.

آموزش عضویت و کار با سایت در ادامه مطلب

آموزش تکمیلی در ادامه مطلب قرار گرفت.





طبقه بندی: سایت های کلیکی، 
برچسب ها: پرداخت، سایت کلیکی، سایت معتبر درآمد، درآمد،


ادامه نوشته

معرفی سایت www.starnaute.com

میزان درآمد فعلی من در عکس ثبت شده است

معرفی اولین سایتی که من در اون تونستم کسب درآمد کنم

به شما هم پیشنهاد می کنم حتما عضو شوید.

آموزش عضویت و کار با سایت در ادامه مطلب

آموزش تکمیلی در ادامه مطلب قرار گرفت.





طبقه بندی: سایت های کلیکی، 
برچسب ها: پرداخت، سایت کلیکی، سایت معتبر درآمد، درآمد،


ادامه نوشته

gta iv san victy

رالي بزرگ گوسفند ها Champion Sheep Rally

رالي بزرگ گوسفند ها Champion Sheep Rally با لینک مستقیم و پرسرعت برای دانلود


بازی Champion Sheep Rally بسیار زیبا و هیجان انگیزی است که در آن گوسفندان به مسابقه می پردازند. این بازی همان طور که از نامش پیداست نوعی لیگ قهرمانان برای گوسفندان است که در یک مسابقه سرعت و عبور از موانع و جمع کردن امتیاز ها با هم به مسابقه و رقابتی هیجان آور می پردازند.
محیط گرافیکی این بازی نسبتا بالا می باشد. حرکت در مسیر ها و جاده های زیبا با موانع سخت و دشوار از ویژگی های این بازی محسوب می شود .
در این بازی سرعت عمل و هم چنین دقت بسیار بالایی نیاز است تا هم از دیگر گوسفندان پیشی گرفته و هم با دقت بالا جوایز موجود در مسیر مسابقه را دریافت کرد. البته با همان بالا نیز باید از موانع موجود در مسیر عبور کرد.
این بازی برای افراد بالای 3 سال مناسب می باشد. والدین می توانند این بازی را برای فرزندان خردسال خود بر روی سیستم نصب کنند تا هم در اوقات فراقت وسیله سرگرمی فرزندان فراهم کنند و هم  به رشد ذهنی و سرعت عمل و دقت فرزندان کمک کرده باشند.
تذکر : حجم واقعی این بازی 136 مگابایت می باشد که با فشرده سازی به 30 مگابایت تغییر یافته است. کافی فایل زیر را دانلود نموده و فایل Setup‌ را اجرا نمایید تا بازی بر روی سیستم شما نصب گردد.



قابلیت های كلیدی بازي Champion Sheep Rally:
- مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی 3 سال و بالاتر
- بازی بسيار جذاب و هیجانی  با گرافیک بالا و سه بعدی
- جلوهاي زيبا و كم نظير صوتي و بصري
- حالت مسابقه اي و تفريحي، پرهيجان بودن بازي
- بالا بردن خلاقيت و هوش افراد
- دست زدن به ابتكار و خلاقيت در طي بازي
- انیمیشن زیبا و با کیفیت
- حجم بسيار كم بازي
- و...
ادامه نوشته

بازی سرگرم کننده Balance

بازی سرگرم کننده Balance



یک بازی فکری است که در آن شما گوی بازی را باید به مقصد برسانید تا مرحله به پایان برسد. شما ابتدا از مرحله های ساده و آسان شروع به بازی می کنید بعد از گذراندن چند مرحله به مراحل سخت بازی می رسید .

ادامه نوشته

بازی هیجانی و جذاب Tekken 3

بازی هیجانی و جذاب Tekken 3





بدون شک سری بازی های Tekken عنوانی جدا نشدنی و غیر قابل صرف نظر از لحاظ دارندگان کنسول پلی استیشن است و به جرات می توان گفت نود و نه درصد دارندگان این کنسول در همان روزهای اولیه خرید دستگاه اقدام به تهیه این بازی نموده اند و همچنین تا به امروز یکی از بهترین بازی های سه بعدی در سبک رزمی بشمار می آید ولی در کنار تمامی این خصوصیات آخرین نسخه از این سری بازی یعنی Tekken 4 به علت عدم نو آوری و ادامه همان سبک و سیاق سابق در مقابله با حریفان قدرتمندی همچون Dead or Alive و Virtua Fighter از پیروزی چشمگیری بهره نبرد با توجه به این حقیقت و کسب تجربه اینبار کمپانی Namco در دهمین سال عرضه این سری در حال تهیه نسخه جدید بازی به نام Tekken 5 می باشد. اما اینبار تمامی خصوصیات عالی از تک تک نسخه های پیشین در یکجا جمع خواهد شد و برای ایجاد نسخه ای کامل ، پر هیجان و بدون نقص بکار گرفته میشود. بیشتر هدف کمپانی Namco ارایه نسخه ای همانند نسخه سوم بازی می باشد تا مجددا در قلب بازیکنان غیرتی تکن جای گیرد.بعد از اتمام تورنمنت چهارم يک جنگ شديد بين پدر و پسر ، جين و کازويا شکل گرفت. اين جنگ در کاخ ميشيما زايباتسو بود، مبارزه بين جين و هيهاجی شروع شد هيهاجی که فکر ميکرد در اين مبارزه پيروز خواهد شد در نهایت شکست می خورد و جين با خودش گفت : "جون کازاما" مادرم ، انتقام تو را گرفتم .

مدتی از این ماجرا گذشت و تب اين شکست هيهاجی فرو نشست تا اينکه هواپيمایی در نزدیکی کاخ هيهاجی فرود آمد و داخل این هواپيما پر از ربات های جک بود. ميشيما اول تصور کرد که شايد کازويا در این قضیه دخالت داشته باشد اما بزودی متوجه می شود که کازويا هم از بابت اين حمله گيج و متحیر شده است. هيهاجی و کازويا شروع می کنند به مبارزه با اين ربات ها اما در یک لحظه کازويا از غفلت ميشيما استفاده و به او خيانت ميکند و او را به سمت دشمن هل ميدهد و خودش پا به فرار می گذارد ، لحظه اي بعد کاخ زايباتسو در انفجاری عظيم از بين رفته و با خاک یکسان میشود در همین حال شخصی با بیسیم اعلام ميکند که هيهاجی ميشيما کشته شده و کاخ زايباتسو به طور کامل ويران شده است. روز بعد خبر مرگ هيهاجی در سرتاسر جهان می پيچيد و همه بر این باور بودند که با کشته شدن هیهاجی ديگر تورنمنت تکن برگزار نخواهد شد اما در پشت پرده کسی بود که کنترل امور را در دست داشت ، ماه بعد اعلام شد که تورنمنت تکن 5 در ميشيما زايباتسو انجام خواهد شد. او کیست و آيا به راستی ميشيما مرده است؟ شايد او زنده است و تمام اين کارها تبليغاتی بیش نبوده است؟ اينبار چه کسی فاتح تورنمنت خواهد شد؟ شخصی که بر روی صورت خود دارای علامت ایکس بود و خبر مرگ هیهاجی را اعلام کرد که بوده ؟ همه اينها پرسش هایی هستند که با انتشار و به پایان رساندن این بازی به جواب خواهد رسید.



در این نسخه ما شاهد وجود بیست مبارز بصورت پیش فرض و در حدود ده شخصیت بصورت مخفی خواهیم بود که در صورتی به این مبارزان مخفی دسترسی خواهید داشت که به قهرمانی رسیده باشید. خبر دیگر حاکی از اضافه شدن تکنیک ها و تاکتیک های جدید رزمی در این نسخه می باشد که بر طبق گفته سازندگان هیجان و جذابیت حاکم را افزایش می دهد ولی در مورد جزییات تکنیک ها اطلاع بیشتری نداده است. در مورد حرکات Combo و اعمال حرکات خاص و تکنیکی خبر از دشوارتر شدن آن در میان است بدین صورت که با توجه به مهارت در استفاده از کلیدها و چابکی در استفاده از آنها قادر به اجرای فنون خاص خواهید بود. یکی از ویژگی های جدید و جالب افزوده شده به این نسخه ، امکان تغییر در ظاهر شخصیت ها توسط بازیکن می باشد ، همانطور که اکثر شما مطلع هستید در سری های قبل شما قادر به تغییر در پوشش مبارز نبودید و همچنین هر مبارز قادر به استفاده از در حدود چهل وسیله می باشد به عنوان مثال Kazuya قادر است از بالهای اهریمنی و Jack-5 از Rocket Launcer در پوشش خود استفاده نماید و صد البته اینها فقط جنبه نمایش داشته و او قادر نخواهد بود در طی انجام مسابقه از راکت برای شکست حریف خود استفاده نماید. گرافیک ، طراحی و متحرک سازی شخصیت ها نیز از پیشرفت قابل توجهی بهره مند خواهد شد.

شايد شما از آن دسته دوستاني باشيد كه بازی کاملا هیجانی و جذاب  Tekken را بر روي Play Station خود بازي كرده باشيد. شايد دوست داشته باشيد بازي را بر روي رايانه خود تجربه كنيد. پس مژده به شما دوستان كه ميتوانيد Tekken 3 قابل اجرا بر روي رايانه خود را از تک سافت به راحتي دانلود نمائيد.

ادامه نوشته

دانلود مستقیم بازی جدید FIFA 2009 بصورت کامل و کرک شده

دانلود مستقیم بازی جدید FIFA 2009 بصورت کامل و کرک شده

باز هم انتظار یک ساله میلیون ها طرفدار فوتبال و بازی های رایانه ای برای عرضه نسخه ای جدیدتر و زیباتر یکی از محبوبترین سری بازی های کامپیوتری دنیا و به جرات پرفروش تری بازی فوتبال کامپیوتر به پایان رسید و فیفا 2009 این بار متفاوت تر و زیباتر از همیشه با بیش از 250 تغییر و بهبود اساسی منتشر شد !


FIFA Soccer 2009 جدیدترین نسخه از سری بازی های پرطرفدار فیفا است که از سال 1994 با عرضه بازی فیفا 95 تا به امروز 15 نسخه موفق و بسیار پرطرفدار را برای علاقمندان به فوتبال در سراسر دنیا عرضه کرده است .

فیفا 2009 اولین نسخه سری بازی های فیفا برای PC است که برای Next-Generation و کنسول های نسل آینده ساخته شده است و این در حالیست که نسخه 2008 آن در PC فاقد این ویژگی بود و در کنسول های XBox 360 و Playstation 3 که این فن آوری نوین را داشت بسیار عالی درخشید و حتی در نزد منتقدان در قیاس با نسخه 2008 رقیب دیرینه اش Pro Evolution Soccer نیز توانست تحسین بیشتر منتقدان را برانگیزد !

ادامه نوشته

Persian Puzzle 1.2 - پازل بازی کنید!

 

همیشه حل نمودن پاذل ها یکی از سرگرمی های خاطره انگیز بوده و اغلب ما تجربه این بازی زیبا را داشته، اما در دنیای واقعی با حل یک پاذل دیگر نمی توان از آن استفاده نمود یا به عبارتی به سراغ آن رفت. نرم افزار Persian Puzzle، برنامه ای جالب می باشد که پاذل های متعددی را برای شما فراهم آورده و نیز می تواند ابزار مناسبی برای زمان بیکاری شما باشد تا کمی شما رو سرگرم کند. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و راحت بوده و دارای محیط بسیار مناسبی می باشد. این برنامه برای تمامی سنین مناسب بوده و توصیه می شود.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Persian Puzzle 1.2:
- فارسی بودن محیط نرم افزار
- حجم کم برنامه
- قابلیت تغییر سطح بازی (آسان-متوسط-دشوار)
- قابلیت فراخوانی تصاویر مختلف جهت بازی
- اضافه شدن تصاویری نمونه جهت انجام بازی
- پشتیبانی از دو زبان فارسی و انگلیسی در نسخه جدید
- پشتیبانی از ویندوز ویستا
- و...

ادامه نوشته

بازی زیبا و جالب Crazy Chicken Jewel of Darknes

 

یکی دیگر ازسری بازی های جوجه دیوانه با نام  Crazy Chicken Jewel of Darkness که این بار این جوجه دوست داشتنی باید با عبور از راه های پر پیچ و خم زیرزمینی و گذر از تاریکی به جمع آوری امتیاز، جواهرات و کشتن دشمنان خود رفته و در هر محله پس از جمع آوری امتیازات لازم سراغ مرحله بعد برود. از نکات قابل ذکر این بازی اینکه در این بازی با جمع آوری بمب ها و استفاده از آنها برای باز کردن مسیر یا کشتن دشمنان در طول مسیر اشاره نمود همچنین این بازی نیاز به نصب نداشته و نیز بازی طوری طراحی شده که تقریبا برای تمامی سنین مناسب می باشد.

ادامه نوشته

بازی Ice Brinks برای گوشی های سونی اریکسون

 

بازی جاوا Ice Brinks برای گوشی های سونی اریکسون 220×176 پیکسل

قابل نصب بر روی گوشی های:
w810 | w800 | w710 | w700 | w660 | w610 | w600 | w550
k750 | k618 | k610 | k550
z710 | z610 | z550

ادامه نوشته

بازی موبایل Dirk Dagger And The Fallen Idol N-Gage2

 

استقبال بی نظیر از  بازی موبایل Dirk Dagger And The Fallen Idol به دلیل سبک ماجراجویانه و جذاب آن است. در این بازی شما نقش گاراگاهی را دارید که باید با جمع آوری شواهد اقدام به حل مشکلات پیش رویتان کنید.

ادامه نوشته

SBK-08 Superbike World  

SBK-08 Superbike World 

ناشر:Milestone

علاوه بر مسابقات فصلي 20 نوع مسابقه مختلف هم در بازي قرار داده شده مسابقاتي مانند رسيدن به Checkpoint هاي مختلف در زمان محدود،سبقت گرفتن از نفر اول مسابقه در دور آخر و يا قرار دادن چرخ عقب موتور در نقطه مشخص شده.اگر بتوانيد هرکدام ازاين مسابقات را با موفقيت به پايان برسانيد به ازاي هر کدام مدال طلايي به شما تعلق مي گيرد اگرچه اين جايزه چندان چيز قابل توجه اي نيست اما بالاخره بهتر از هيچ خواهد بود.

The Sims 2: Deluxe

The Sims 2: Deluxe 

ناشر:Electronic Arts

اين دومين نسخه از سري نسل جديد بازي هاي سيم است . که قرار است از سال 2007 به بعد در قالب سه دسته بندي عمده Deluxe,Pet Stories و Castaway Stories عرضه شوند. فيلم نامه کاملا جديد و زيبا، وجود صحنه هاي حقيقي زندگي همچنين عشق ، محبت، عاطفه و مهرباني، تضاد و مشاغل زندگي از ويژگي هاي حقيقت گرايانه بارز اين نسخه از بازيست.که ما شاهد عرضه سومين نسخه با نام Deluxeمي باشيم

E3 2008  

E3 2008 

ناشر:

کليه تريلر ها و دموي هاي بازي هاي معرفي شده در نمايشگاه بزرگ E3 2008 به همراه مصاحبه با بازديدکنندگان نمايشگاه و سازندگان بازي ها(توصيه شده به تمامي گيمر ها)

Beijing 2008

Beijing 2008 

ناشر: Eurocom Entertainment

در Beijing 2008 بازي رسمي و تاييدشده مسابقات المپيک بازيکنان در رقابت هاي معتبرترين واقعه ورزشي دنيا شرکت خواهند کرد و در قالب تيم کشور خود براي کسب بالاترين افتخار ممکن در اين رقابت ها يعني مدال طلا تلاش مي کنند.با استفاده از قدرت کنسول هاي نسل بعد سازندگان بازي قول داده اند يک تجربه سرگرم کننده و هيجان انگيز از المپيک را در کنار يک گرافيک عالي که تمامي جزئيات هر رقابت را به تصوير خواهد کشيد به بازيکنان هديه کنند.استفاده و يا از دست دادن يک لحظه به معني برد و يا باخت خواهد بود در اين بازي از يک گيم پلي جديد استفاده شده که سرعت،زمان و هماهنگي بازيکنان را مهک مي زند.بطور يک نفره رقابت کنيد ويا در کنار هفت نفر از دوستانتان بصورت online از بازي لذت ببريد.همه بازيکنان در اين رقابت ها سعي مي کنند رکوردهاي جديد را به ثبت برسانند.

Code of Honour 2  

Code of Honour 2 

ناشر:City Interactive

بازي زيباي اکشن مبارزاتي که با گرافيک خوب و گيم پلي زيبا مي تواند ساعت ها شما را سر گرم نمايند.استراتژي مناسب براي حمله و اکشن نفس گير از ويژگي هاي اين بازي به شمار مي ايد.

Alone in the Dark

Alone in the Dark 

ناشر:Atari

مسير داستاني جديد و تازه بازي به شکل Episode هاي پر از صحنه هاي اکشن و جذاب مختلف طراحي شده است.تکنولوژي جديد و خلاقانه،محيط کاملا فعال که تا به حال مانند آن ديده نشده است،انقلاب در موتور فيزيک بازي ها،هوش مصنوعي پيشرفته،تصاوير و جلوه هاي جذاب، يک user interface منحصربفرد و عالي تماما ويژگي هاي Alone In The Dark هستند که به نظر مي رسد نوع وسبک سرگرمي هاي کامپيوتري را کاملا تغيير دهد.

SimAnimals!

ادامه نوشته

sims2 scoop

ادامه نوشته

بازی های تابستانی با Summer Games 2008

 

بازی جدید و بسیار زیبا و گرافیک بالای Summer Games 2008 که در این بازی شما در چندین رشته ورزشی از جمله دومیدانی , وزنه برداری , قایق رانی , پرتاب نیزه و ... میتوانید در مسابقات شرکت کنید. این بازی به صورت مولتی اسکرین و تحت فرمت جاوا عرضه شده است و بر روی تمامی گوشی های موبایل قابل نصب می باشد.

ادامه نوشته

اتومبیل رانی با DiRT 3D تحت فرمت جاوا

 

بازی زیبای DiRT 3D که در ابعاد 240x320 , 176x220 به صورت جاوا و با گرافیک عالی در خدمت شما و میتونید دانلود کنید و از این بازی زیبا لذت ببرید

ادامه نوشته

36 بازی از دستگاه میکرو rocknesX

 

دستگاه میکرو یکی از دستگاه های بازی قدیمی است که زمان خود به دلیل ارزان بودن و بازی های زیاد این دستگاه طرف داران زیادی داشت. البته با گذشت زمان و آمدن دستگاه جدیدی همچون سگا و بعد از اون پلی استیشن و ایکس باکس دیگر یادی از این دستگاه نمی شود. rocknesX مجموعه از ۳۶ بازی از دستگاه میکرو است که طرفداران آن می توانند در محیط رایانه از بازی های میکرو استفاده کنند. با همان گرافیک و صدا همانند دستگاه میکرو .

برای دانلود روی ادامه متن کلیک کنید

ادامه نوشته

مجموعه 30 بازی فلش Flash Game Pack

 

بازی های فلش به خاطر ویژگی های خاصی که دارند رفته رفته محبوبیتشان نزد کاربران کامپیوترها افزایش یافته است یکی از ویژگی های خوب این نوع از بازی ها عدم نیاز به نصب جهت انجام بازی می باشد که این ویژگی باعث عدم اتلاف قسمتی از فضا و سرعت سیستم جهت انجام بازی می شود یکی دیگر از ویژگی ها حجم کم این بازی ها می باشد طوری که اکثر کاربران به راحتی قادر به دریافت این گونه بازی هامی باشند. مجموعه فوق شامل 30 بازی زیبا و جذاب فلش می باشد امید است مورد پسند کاربران محترم سایت واقع شود.

برای دانلود روی ادامه متن کلیک کنید

ادامه نوشته

يك بازي لذت بخش براي همه خانواده Peggle Deluxe

 

تست خوش شانسي با Peggle Deluxe اين بازي به طور كلي هيچ مهارت خاصي احتياج ندارد و انجام آن آنقدر ساده است كه رده سني 3 تا 80 سال به راحتي مي توانند در عرض 2 دقيقه همه چيز را ياد بگيرند.
هدف‌گیری كرده و پرتاب كنید! در این بازی سراسر بامزه و انرژی‌بخش می‌توانید بهترین هدف‌گیری‌های خود را انجام داده و امتیاز پشت امتیاز كسب كنید! این بازی كه نمی‌توانید آن را با نمونه‌ی دیگری مقایسه نمایید شامل 55 مرحله‌ی مهیج به همراه 10 طلسم جادویی است كه هر كدام آن‌ها به نوعی شما را در این ماموریت‌ همراهی خواهند نمود. یك بازی بر اساس مهارت و هم‌چنین شانس! پس بیایید بخت خود را آزمایش كرده و مدت‌های مدید لبخند بزنید!  و مطمئن باشید كه هر كس را كه چند دقیقه پای آن بنشانید، دیگر نمی‌توانید از جایش بلند كنید.
هدف در هر مرحله اين است كه بتوانيد همه توپ ها يا خانه هاي نارنجي رنگ را حذف كنيد. تعداد بسيار زيادي خانه يا توپ آب رنگ در صفحه وجود دارد كه راه شما را سد مي كند و البته براي گرفتن امتياز به درد مي خورند. در كنار اين دو رنگ. رنگهاي بنفش و سبز هم وجود دارند. رنگ بنفش كه هر نوبت جايش فرق مي كند. امتياز شما را بالا مي برد و اگر درصد انجام يك كومبو هستيد تا با امتياز گرفتن توپ جديد جايزه بگيريد. بايد حتما سر راه يك رنگ بنفش را هم بتركانيد.
اما برد و باخت شما در هر مرحله دو رنگ سبز رقم مي زند. در هر مرحله دو رنگ سبز وجود دارند كه خانه جادويي هستند. بسته به اينكه چه حيواني را براي انجام آن مرحله انتخاب كرده باشيد. اثر اين جادوها فرق مي كند. اگر حيوان شما اژدها باشد. خانه سبز توپ شما را آتشين مي كند يا اگر چيزي كه انتخاب كرده ايد آدم فضايي باشد. خانه سبز يك انفجار مهيب را به همراه دارند. ده دوازده حيوان مختلف وجود دارند كه بر اساس شكل هر مرحله، بايد ببينيد قدرت كدام يك بيشتر به درد مي خورد .

ادامه نوشته

تورنمنت ماشین سواری Real Race

 

بازی هایی که در آن ماشین استفاده شده است بازی هایی هستند که همیشه پرطرفدار هستند و همیشه از جذابیت خاصی برخوردار هستند و روز به روز به تعداد این بازی ها افزوده می شود. Real Race یکی از همین بازی ها هست که که طرفدارن زیادی دارد. در بازی Real Race فقط دو ماشین در این بازی فعال است و شما با گذراندن تورنمنت های مختلف در بازی می توانید ماشین ها را آزاد کنید و ماشین های بهتری را در بازی انتخاب کنید همین طور  با گذراندن هر تورنمنت به تورنمنت بعد راه پیدا می کنید. بازی از گرافیک خوبی برخوردار است و با بیشتر کارت های گرافیکی بازی سازگار است. در بازی به شما نشان داده می شود چگونه از صفحه کلید استفاده کنید و شما را در این مورد اصلا گیج نمی کند.

برای دانلود روی ادامه متن کلیک کنید

ادامه نوشته

بازی های ورزشی فلش Flash Game Sports

 

بازی های فلش کم حجم و بعضی از آن ها بسیار جذاب و جالب هستند. در این مجموعه از بازی های سرگرم کننده ورزشی فلش جمع آوری شده است.

ادامه نوشته

بازی تنیس Dream Match Tennis 1.09

 

تنیس ورزشی راکتی است که بین دو نفر (انفرادی) یا بین دو تیم دو نفره (دوبل) بازی می‌شود. هر بازیکن راکتی دارد که دارای صفحه‌ای از شبکه توری است. بازیکن با این راکت توپی لاستیکی با پوشش نمدی را به زمین حریف پرتاب می‌کند. بازیکنی (یا تیمی) که زودتر امتیاز نهائی را به دست آورد برنده است. این ورزش ابتدا در بریتانیاو سپس به کشورهای انگلیسی زبان رفت و اکنون در همه کشورها بازی می‌شود.

ادامه نوشته

بازی درخت پول Money Tree

 

چه کسی گفته است پول روی درخت‌ ها سبز نمی‌ شود؟ ویلیام باغبان یک خانه ‌ی عجیب ، با یک درخت عجیب ‌تر در وسط حیاط آن دارد. شما باید به او کمک کنید که برگ‌های در حال سقوط آن را بگیرید و آن‌ها را روی درخت‌های سیب، هلو، گیلاس، و پرتقال بکارید تا پول روزانه‌اش را دربیاورد. اگر ویلیام بتواند به اندازه‌ی کافی میوه بفروشد، با آفت ‌های باغ مبازره کند ، و پول کافی به دست آورد، می‌تواند زندگی مورد علاقه اش را شروع کند.

ادامه نوشته

بازی هرکولس مرد نیرومند HERCULES

 

بازی HERCULES یک بازی اکشن است که شخصیت بازی یک مرد نیرومند به نام هرکول است. هرکول خود یک شمیر زن حرف ای است و مدل های مختلف سلاح ها را نیز با هرکول تجربه می کنید . هرکول مشتان نیرومندی دارد که می تواند ستون های یک خانه را به آسانی نابود کند. راستی گفتم که هرکول قدرتمند است و می تواند سنگ هایی دو برابر خود را نیز بلند کند.  هرکول بعد از گذراندن هر مرحله با غول های متفاوتی مبارزه می کند که باید آنها را شکست بدهد. سعی کنید کوزه ها را در بازی جمع کنید چون باعث می شود رمز مرحله ها را پیدا کنید و دیگر از مرحله اول شروع به بازی نکنید. گرافیک بازی تا حدودی ضعیف است ولی بازی از مرحله های خوبی برخوردار است. بازی بر روی رایانه های معمولی اجرا می شود و احتیاج به تجهیزات پیشرفته نمی باشد.

برای دانلود روی ادامه متن کلیک کنید

ادامه نوشته

Ricochet Infinity

 

در این بازی دیوار‌شكن درخشان می ‌توانید در اطراف كهكشان پرواز كنید و هر دیوار و مانعی را كه سر راه ‌تان می ‌بینید ، خرد و خاكشیر كنید! وقتی بازیتان را شروع كنید، دیگر نمی ‌توانید از آن دست بردارید، چرا كه موسیقی ، گرافیك ، و ایده ‌ی بزن و بكوب آن شما را آرام نخواهد گذاشت. در این بازی كه یكی از شاخص ‌ترین انواع در نوع خود می‌باشد، با توپ‌های جدید و غافلگیری ‌های خیره‌ كننده ‌اش ، در طی 216 مرحله ‌ی هیجان‌انگیز به سفری بی ‌نهایت خواهید رفت كه فقط ستارگان را در كنار خود احساس خواهید كرد.

ادامه نوشته