مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

مرکز آموزش.ترفند.کدجاوا.هک.موبایل

هر چی بخوای پیدا میشه!!! بهترین وبلاگ آموزش . کدجاوا . هک . موبایل . نرم افزار . ترفند . جک و ....

استقبال ضعیف کره‌ای‌ها از موتور جست‌وجوی بینگ

موتور جست‌وجوی تازه راه‌اندازی شده بینگ مایکروسافت با وجود کسب موفقیت زودهنگام در آمریکا در عرض یک ماه و پشت سر گذاشتن یاهو، حضور ضعیفی در کره جنوبی داشته است.

تجربه بینگ در کره جنوبی مشابه پورتال‌های جهانی شامل یاهو و گوگل است که در این کشور عقب تر از رقیبان محلی خود Naver و Daum قرار گرفته‌اند.

طبق آمار شرکت اینترنتی StatCounter، بینگ 8.2 درصد از سهم جست‌وجوهای انجام گرفته در ماه گذشته در آمریکا را به خود اختصاص داد که در مقایسه با سهم 7.8 درصدی Live Search ، پورتال قبلی مایکروسافت افزایش داشت.

اما با وجود موفقیت نسبی در آمریکا، برخی آینده بینگ را با بدبینی می نگرند. طبق آمار شرکت متریکس، بینگ در طول هفته نخست از آغاز فعالیتش شاهد 900 هزار بازدید کننده از کره بود و شمار بازدیدکنندگانش در هفته دوم 40 درصد رشد کرد.

با این حال در هفته‌های بعد این شمار به طور مداوم کاهش یافت و در هفته چهارم ماه ژوئن به حدود 750 هزار نفر رسید که در نتیجه آن سهم این موتور جست‌وجو به یک درصد رسیده و در مکان ششم قرار گرفت اما بینگ هفته گذشته شاهد افت چشمگیری بود که سهم آن را به 0.15 درصد رساند.

بینگ در کره به صورت آزمایشی بتا عرضه شده و بیشتر امکانات آن تنها در آمریکا قابل دسترس هستند.  

قفل نرم‌افزاری iPhone 3GS شکسته شد

به تازگی برنامه‌ای با نام Purplera1n روی اینترنت منتشر شده که می‌تواند قفل گوشی جدید iPhone 3GS را باز کرده و امکان استفاده از نرم‌افزارهای مختلف را در آن فراهم کند.

به نقل از روزنامه وال‌استریت، این نرم‌افزار امکان استفاده از ابزارهای مختلف شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزاری را روی گوشی iPhone 3GS فراهم می‌کند و هنوز قابلیت شکستن قفل این گوشی را به صورت کامل ندارد.

این برنامه در اصل برای هک کردن بخش نرم‌افزاری گوشی هوشمند ۳GS عرضه شده است و به گفته کارشناسان، نصب آن گوشی را از گارانتی خارج می‌کند.

شرکت اپل هم‌اکنون از برخی برنامه‌هایی که روی فروشگاه آنلاین App Store منتشر شده پشتیبانی می‌کند و با استفاده از قفل‌های نرم‌افزاری بسیار پیشرفته، امکان استفاده از دیگر برنامه‌ها را روی مدل‌های مختلف آیفون از بین می‌برد.

اما این برنامه جدید به کاربران امکان می‌دهد تا کلیه برنامه‌های مختلف خود را که در سایت‌های اینترنتی مختلف عرضه شده، روی گوشی بارگذاری کنند.

در جنگ تلفن‌های هوشمند نوکیا دست به دامن آندروید می‌شود

شرکت فنلاندی نوکیا با تغییر استراتژی به منظور افزایش سهم بازار، به ساخت تلفن‌های هوشمند مبتنی بر آندروید روی آورده است.

بزرگترین سازنده تلفن همراه جهان در حال ساخت تلفن هوشمندی است که بر مبنای پلت‌فرم نرم افزاری آندروید کار می کند.

به گفته آگاهان صنعت، با تلاش نوکیا برای احیای مجدد اقبال خود در بازار تلفن هوشمند، این دستگاه صفحه لمسی جدید در کنفرانس جهانی نوکیا در ماه سپتامبر رونمایی می شود.

نوکیا که سازنده حدود چهار تلفن از هر 10 تلفن به فروش رفته است، در بازار تلفن هایی که قادر به دسترسی به اینترنت، ارسال ایمیل و دانلود برنامه های شرکت‌های دیگر هستند در حال عقب افتادن از محصولات شرکت‌های اپل و ریم است که سازنده تلفن های هوشمند محبوب آیفون و بلک بری هستند.

در این بین پلت فرم نرم افزاری آندروید در حال کسب سهم در بازار سیستم های عامل تلفن هوشمند بوده و انتظار می رود تا پایان سال میلادی جاری ده‌ها دستگاه مجهز به آندروید عرضه شوند.

بر اساس برآورد تحلیلگران HSBC ، نوکیا در سال 2007 حدود 47 درصد از بازار جهانی تلفن های هوشمند را در اختیار داشت که این سهم در تابستان گذشته به 35 درصد و در اواخر سال میلادی گذشته به 31 درصد کاهش یافت.

بازار تلفن های هوشمند به عنوان تنها بازار تلفن همراه که در حال رشد است حیاتی شمرده می شود. از این رو برگزیدن آندروید به عنوان پلت‌فرم کد بازی که طراحان نرم افزار می توانند به آن دسترسی داشته باشند عقب نشینی از استراتژی قبلی این شرکت در زمینه نرم افزار تلفن همراه است.

نوکیا با مشاهده تهدید ایجاد شده از جانب آندروید و آیفون، یک سال قبل سهم شریکان خود در شرکت سازنده نرم افزار سیمبیان را خریداری و اعلام کرده بود قصد دارد این نرم افزار را به رایگان در اختیار سازندگان دیگر قرار دهد اما واکنش به عرضه سیمبیان نسبتا بی سر و صدا بود در حالی که کاربران آیفون در حال حاضر بیش از یک میلیارد برنامه در کمتر از 9 ماه دانلود کرده‌اند و آندروید نیز مجموعه ای از طراحان را جذب کرده که از طریق Android Marketplace به عرضه برنامه برای مصرف کنندگان می پردازند.

در پی قرارداد همکاری اخیر نوکیا با غول تراشه ساز اینتل، گمانه زنی هایی در مورد تلاش نوکیا برای توسعه مجموعه تلفن های هوشمندی که به بازار عرضه می کند، شکل گرفته است.

وصله امنیتی فایرفاکس ۳/۵ در راه است

شرکت موزیلا که چند روز قبل مرورگر اینترنتی فایرفاکس ۳/۵ را روانه بازار کرده بود، توضیح داد که در هفته آتی نخستین وصله امنیتی این مرورگر برای از بین بردن چندین حفره‌ امنیتی را عرضه می‌کند.

به گزارش PCWorld، به دنبال بروز مشکلات امنیتی فراوان طی چند روز گذشته، موزیلا قصد دارد Firefox 3.5.1 را به منظور رفع سه حفره امنیتی طی هفته آتی وارد بازار کند. شرکت موزیلا از کاربران درخواست کرده است تا کلیه مشکلات و اختلالات کنونی در این مرورگر اینترنتی را گزارش دهند تا در نسخه آتی آن، تمام مشکلات برطرف شود.

شرکت موزیلا در این خصوص در سایت اینترنتی خود توضیح داد: “هدف ما از عرضه این مرورگر اینترنتی جدید، برطرف کردن سریع کلیه مشکلات کنونی است.”

یکی از مشکلاتی که هم‌اکنون در این مرورگر شناسایی شده، مربوط به موتور جدید جاوا اسکریپت موسوم به TraceMonkey می‌شود. این موتور جدید سرعت جست‌وجوهای اینترنتی را تا چند برابر افزایش می‌دهد.

نحوه درج شکلک ها در بخش نظرات بلاگ اسکای

آموزش نحوه درج شکلک ها در بخش نظرات بلاگ اسکای  

سلام. یه چند باری توی قسمت نظرات وبلاگ مدیران بلاگ اسکای دیدم که کاربران دنبال نحوه درج شکلک واسه وبلاگشون هستن. 

بعد آقای توکلی هم در پاسخ به یکی از کاربران اینو گفت : هنوز جوونمردی پیدا نشده برای این شکلک ها راهنما بنویسه؟  

بعدش یهو مارو جو گرفت و این راهنما رو واسه شما پیدا کردیم (برگرفته از وبلاگ تولز) 

حالا امیدوارم که خوشتون بیاد و بهره ی کافی رو ببرید.  

برای درج شکلک در قسمت نظرات مراحل زیر را دنبال کنید 


1-به بخش مدیریت وبلاگتان رفته و از آنجا به بخش ویرایش قالب بروید سپس کد بخش نطرات را انتخاب و کپی کنید.

2-Notepad را باز کرده و کد را در آنجا Paste کنید. 

3-قسمت تگ <Head> را در کد قالب پیدا کنید معمولا این تگ در اولین سطر های کد وجود دارد پس از پیدا کردن  این تگ به انتهای این سطر درکد قالبتان رفته و اینتر را بزنید تا یک سطر خالی ایجاد شود 

4-سپس کد زیر کپی کرده و در این سطر Paste کنید  

  


5-تا این بخش کد جاوا اسکریپت مربوط به درج شکلک ها را به کد قالب اضافه کردیم حالا باید خود شکلک ها را به قالبمان اضافه کنیم برای این کار  ابتدا باید دنبال یک تگ Textarea بگردید برای این کار بهتر است از جستجو استفاده کنید خب پس از پیدا کردن این تگ به چند سطر بالا تر از این تگ نگاه کنید اصولا باید تگ <tr> را مشاهده کنید خب در انتهای این سطر نیز Enter را بزنید تا یک سطر خالی برایتان ایجاد شود

6-کد زیر را در این بخش
Paste کنید



تقریبا کار تمام شده و شما میتوانید کد مورد نظر را به بخش کد نظرات خودتان کپی کنید.  

این هم از کدهای قالب نظرات خود بلاگ اسکای که شکلک ها به اون اضافه شده و فقط کافیه این کد رو در قسمت ویرایش قالب نظرات Copy و Paste کنید. 

 

 

قالب خرسی
قالب خرسی           دریافت قالب 
قالب افسون
قالب افسون          دریافت قالب 
قالب شکلات
قالب شکلات           دریافت قالب 
قالب آبی
قالب آبی           دریافت قالب 
قالب سبز
قالب سبز           دریافت قالب 
قالب دیجیتال
قالب دیجیتال           دریافت قالب 
قالب یادداشت
قالب یادداشت          دریافت قالب 
قالب خاطره
قالب خاطره         دریافت قالب 
قالب یادگار
قالب یادگار           دریافت قالب 
قالب ترنج
قالب ترنج           دریافت قالب 
قالب تیک تاک
قالب تیک تاک           دریافت قالب 
قالب بهار
قالب بهار          دریافت قالب