کمیاب سنتر

فروشی

کمیاب سنتر

فروشی

بازی جذاب دارت 2008 PDC World Championship Darts

ورزش دارت به عنوان یکی از ورزش هایی که جذابیت فوق العاده بالایی داشته و بدون صرف هیچ گونه هزینه ای هم قابل اجرا خواهدبود. این بازی که امروزه نوعی ورزش قهرمانی هم تلقی می شود، بسیار مفرح است. دارت ورزشی است که بازیگر تنها باید دارت هایی را که در دست دارد به سوی صفحه ی سیبل نشانه رود. این بازی جذاب در هرمکانی قابل انجام است، افراد زیادی هستند که با این ورزش به آرامش روحی می رسند و در محیط کوچک اتاق خود سبیل آن را به دیوار چسبانده و در اوقات فراغت به بازی می پردازند. اما شرکت های ساخت بازی های رایانه ای هر ورزشی را به این سیستم ها راه داده اند و در این میان ورزش دارت هم از این قاعده مستثنا نبوده و بازی رایانه ای با نام PDC World Championship Darts و با موضوع جام های قهرمانی دارت طراحی شده است. بازی فوق العاده جذاب و مفرح که با محیطی بسیار طبیعی خود لذت انجام یک مسابقه قهرمانی را به خانه های کاربران می برد. این بازی علاوه بر گرافیک بالا، محیط شبیه سازی شده بسیار جالب و نزدیک و واقعیتی هم دارد. در این بازی بازیگران افرادی متعدد، با چهره های گوناگون می باشند که کاربر حق دارد نقش خود را به یکی از این افراد بسپارد، انجام بازی بسیار ساده و با ماوس هم می توان این بازی را به طور کامل انجام داد. به طور کلی این بازی می تواند لحظاتی مفرح را برای کاربران به دنبال داشته باشد. نسخه ای که پیش روی کاربران قرار دارد حجمی بسیار کمتر از حجم نسخه اصلی را دارد به این جهت که فشرده شده است.

قابلیت های کلیدی بازی 2008 PDC World Championship Darts:
- آسان بودن انجام بازی
- سرعت بالا هم در اجرا و هم در نصب بازی
- استفاده از موتور گرافیکی بسیار قدرتمند در این بازی
- نیاز به دقت بالا برای دستیابی به قهرمانی مسابقات
- دارابودن ورزشگاه ها و مکان های مختلف برای انجام مسابقات
- استفاده از محیط شبیه سازی شده مسابقات دارت
- نیاز نداشتن به هیچ گونه آموزش برای انجام بازی
- لذت انجام بازی ها و قهرمانی ها با نمایش صحنه های جالب از کری خوانی های ورزشکاران
- وجود چهره ها و افراد متفاوت برای انتخاب نقش بازی کننده
- دارا بودن محیطی بسیار جذاب و دقیقا شبیه به یک بازی دارت واقعی
- توانایی انجام بازی به صورت 8 نفره و در 3 مرحله
- قابلیت راه اندازی تورنومنت و لیگ های قهرمانی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...



دانلود با حجم ۲۶.۵ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

ویرایش فیلم های DVD و تبدیل آنها به دیگر فرمت های صوتی و تصویری

ها امروزه به یکی از رایج ترین حافظه های قابل حمل برای تبادل اطلاعات میان افراد تبدیل شده اند. این لوح های به ظاهر کوچک که اندازه ای دقیقا برابر یک سی دی دارد بیش از 6 برابر یک سی دی قابلیت ذخیره اطلاعات را دارد. دی وی دی ها به عنوان اولین انتخاب فیلم سازان و به طور کلی تمامی افراد برای ذخیره و یا تماشای فیلم ها تبدیل شده است. کیفیت بالا در ذخیره سازی یک فیلم و البته کیفیت فوق العاده در نمایش دو دلیل بسیار مهم در انتخاب دی وی دی به عنوان یک رسانه برای ذخیره اطلاعات و به خصوص فیلم ها بوده است. دی وی دی  ها اینقدر رایج شده اند که در اغلب منازل جدای از یک سیستم رایانه ای که همراه خود یک درایو نوری برای خواندن و حتی نوشتن بر روی دی وی دی ها را دارد، یک سیستم پخش صوت و تصویر دی وی دی هم دیده می شود. تقریبا همه ما یک فیلم دی وی دی را مشاهده نموده و قاعدتا محتویات یکی از آن ها را مشاهده نموده ایم. این لوح ها اصلا شبیه به سی دی ها نبوده و تنها با دو فولدر که یکی برای صوت و یکی برای تصویر است مجزا شده اند. تنها زمانی یک فیلم موجود در دی وی دی قابل پخش است که درون لوح دی وی دی قرار داشته باشد و در غیر این صورت باید فایل ها را به صورت مجزا اجرا نموده و به تماشای آن نشست. حتما پیش آمده که خواسته ایم یک فیلم یا حتی صوت را که در داخل یک دی وی دی به صورت مدیا ذخیره شده اند را برروی هارد سیستم کپی نمائیم. در این صورت است که تنها کپی کردن آنچه درون یک دی وی دی است، به هیچ وجه جوابگو نبوده و حتما می بایست عمل Rip کردن اطلاعات انجام گیرد. Rip که مخفف Raster Image Processor است به کاربران این قابلیت را می دهد تا فایل های صوتی و یا تصویری را از داخل یک لوح فشرده استخراج کرده و درون هارد سیستم با فرمت های مختلفی ذخیره نمایند. نمونه ی بسیار بارز آن را می توان در سی دی های صوتی که به صورت Audio Track رایت شده اند مشاهده نمود. تنها راه باز خوانی فایل های صوتی عمل Rip است که حتی با نرم افزار ویندوز مدیا پلیر ویندوز هم انجام پذیر است. برای Rip نمودن فیلم ها و یا فایل های صوتی فیلم ها می بایست از نرم افزارهای موجود در این زمینه بهره برد
DVD Ripper نرم افزار قوی ولی در عین حال ساده می باشد که به کاربر این امکان را می دهد تا از فیلم های DVD خود کپی گرفته و آنها را به فرمت های مختلف تبدیل نماید. این برنامه امکان تبدیل فیلم های DVD به فرمت های Divx را دارد که می تواند حجم فیلم ها را تا 90 درصد حجم اولیه بدون کوچکترین افت کیفیت کاهش دهد.
نرم افزار Joboshare DVD Ripper Platinum ابزاری قدرتمند جهت ویرایش فیلم های DVD و تبدیل آنها به دیگر فرمت های صوتی و تصویری مانند AVI ،MPEG4 ،WMV ،DivX ،RM ،MOV ،XviD ،3GP FLV SWF ،MP3 ،WMA ،WAV ،M4A ،AAC ،AC3 با بالاترین کیفیت و سرعت بالا محصول شرکت نرم افزاری Joboshare می باشد. این نرم افزار بدون از دست دادن کیفیت صدا و تصویر فیلم های DVD را ریپ نماید. توسط نرم افزار Joboshare DVD Ripper Platinum شما می توانید از فیلم های محبوبتان در iPod ،Zune ،iPhone ،Apple TV ،PSP ،Xbox 360 ،PS3 ،MP4/MP3 Player ،Smart Phone ،Pocket PC ،PDA ،Mobile Phone ،Archos ،Archos AV500 ،Archos AV700 ،Archos GMini402 ،iRiver PMP-100 ،Creative Zen Vision لذت ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Joboshare DVD Ripper Platinum 2.5.5.0409:
- قابلیت استفاده آسان، فقط در سه مرحله
- توانایی کپی DVD برای دوباره نواختن در همه پلیرهای صوتی و تصویری
- قابلیت تبدیل DVD به همه فرمت های مختلف
- قابلیت استخراج فایل های صوتی و تصویری از داخل انواع دی وی دی ها
- قابلیت ویرایش صوتی و تصویری
- قابلیت انتخاب سایز فایل و کیفیت خروجی
- قابلیت ذخیره سازی و تبدیل به فرمت های صوتی و تصویری رایج
- پشتیبانی از انواع فایل ها صوتی و تصویری موجود
- قابلیت Rip کردن تنها قسمت هایی از فایل های صوتی و یا تصویری
- قابلیت گرفتن عکس از فیلم های داخل دی وی دی و ذخیره سازی آن ها با فرمت های مختلف رایج
- سرعت بسیار بالا در استخراج فایل ها
- قابلیت چسباندن چند کلیپ کوتاه و به دست آوردن یک فیلم
- قابلیت تغییر سایز و همچنین Crop کردن بخش هایی از فیلم
- نمایش فیلم برای آزمایش تغییرات
- قابلیت Rip کردن یک فایل و تبدیل آن به چند فایل به صورت همزمان
- قابلیت تغییر اندازه و همچنین تعیین کیفیت فیلم
- نهایت کیفیت و سرعت عمل در انجام کارها
- دارای پردازشگر چند هسته ای
- پشتیبانی از زبان های مختلف مانند انگلیسی، چینی و ...
- دارای دو پوسته مخصوص
- پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری AVI, MPEG4, WMV, DivX, RM, MOV, XviD, 3GP, FLV, SWF, MP3, WMA, WAV, M4A, AAC, AC3
- پشتیبانی از ویندوز 2000 / XP / 2003 / Vista
- و ...



دانلود با حجم ۱۳.۹ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

طراحی آلبوم ها و اسلاید شو از تصاویر دلخواه با Arclab Thumb Stud

ساخت آلبوم های دیجیتالی یکی از آن دسته کار هایی است که بسیاری از افراد جهت دسته بندی تصاویر گرفته شده توسط تلفن های همراه و دوربین های دیجیتالی انجام داده و با این کار خور تصاویر دلخواه خود را به سلیقه خود آرشیو می کنند. البته بسیاری از کاربران نیز تصاویر دلخواه خود را جهت نمایش در اینترنت به صورت آلبوم های دیجیتالی در آورده و با این کار سایر کاربران را ترقیب به مشاهده تصاویر مورد نظر خود می کنند.
نرم افزار Arclab Thumb Studio Plus ابزاری قدرتمند جهت ساخت آلبوم عکس، اسلاید شو و گالری تصویر می باشد. همچنین تصاویر با حجم بالا را تبدیل کرده و به شما اجازه ساخت سه سایز مختلف را می دهد و تصاویر را به فرمت های مختلف تبدیل می کند. این برنامه فقط حاوی چندین پیش نویس نیست و  شما قادر هستید آلبوم وب و اسلایدشو را در داخل homepage خود طراحی کنید. در این برنامه همه ویژگی ها مانند سایز عکس، سطر، ستون، رنگ فونت، فاصله، عرض، جعبه ها و ... به صورت انتخابی هستند. همچنین می توان علامت چاپی را بر روی عکس ها قرار داد. نرم افزار Thumb Studio Plus از EXIF  پشتیبانی می کند. همچنین اجازه اضافه کردن اطلاعات metatag مانند دستورات IPTC/JPEG را برای کپی کردن نکات و یا توصیف عکس ها می دهد. شما می توانید این عکس ها را بر روی webserver/webspace خود آپلود کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Arclab Thumb Studio Plus 2.01:
- قابلیت ساخت آلبوم عکس، اسلاید شو و گالری تصویر
- قابلیت تبدیل تصاویر
- توانایی ساخت تصاویر در 3 سایز مختلف به یکباره
- شامل الگوهای مختلف
- قابلیت پردازش دسته ای
- امکان قرار دادن Watermarks بر روی تصاویر
- قابلیت تغییر سایز تصاویر
- پشتیبانی از EXIF
- امکان اضافه کردن اطلاعات metatag
- قابلیت آپلود عکس ها را بر روی webserver/webspace
- پشتیبانی از ویندوز XP ،2000 و ویستا
- و ...



دانلود با حجم ۱۰.۲ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

مدیریت حرفه ای بر روی فیلم ها با All My Movies v5.3

تماشای فیلم ها بی شک یکی از متداول ترین کارهایی است که بسیاری از افراد برای گذراندن اوقات فراغت خود از آن استفاده می کنند. در میان تعدادی هستند که عاشق جمع آوری فیلم ها و داشتن کلکسیونی از تمامی فیلم ها باشند. این افراد دلایل مربوط به خود را دارند اما مهم آن است که سعی می کنند تا همیشه تمامی فیلم های موجود را جمع آوری کرده و در کلکسیون خود گردآوری کنند. اما نگهداری این همه فیلم کار زیاد ساده ای نبوده و بارها پیش می آید که فیلم های تکراری می شوند یا بالعکس درداشتن یا نداشتن فیلمی باعث اشتباه خواهد شد، جست و جو در میان صدها فیلم هم کارزیاد ساده نخواهد بود. چاره ی کار استفاده از نرم افزارهایی است که مدیریت فیلم ها را بسیار آسان می سازند، یکی از این نرم افزارها که با دارابودن امکانات فراوان فیلم بازان حرفه ای را در نگهداری و مدیریت  همیاری می دهد. این نرم افزار که All My Movies نام دارد، با محیط کاربری بسیار جذاب و استفاده بسیار آسان این قابلیت را دارد تا فیلم ها را بر اساس دی وی دی بودن، سی دی بودن و یا موارد دیگر دسته بندی و سپس دسته های دیگری هم در آن ها ایجاد نماید. می توان با واردکردن نام یک فیلم تمامی مشخصات مربوط به آن را نظیر کارگردان و یا ژانر آن را مشخص ساخت در در هنگام جست و جو آسان تر به آن دست یافت. نکته جالب در مورد این ابزار این است که با قرار دادن دی وی دی فیلم و یا حتی اسکن فیلم ها در هارد دیسک به صورت اتوماتیک آن ها را وارد برنامه ساخته و آن ها را دسته بندی نمود. یکی از مهم ترین قابلیت های این ابزار ساخت بانک اطلاعاتی آن است.  زمانی که سیستم عامل کاربر به هر دلیلی از بین رود می توان با بازگشایی دوباره بانک اطلاعاتی نرم افزار تمامی فیلم ها و ... را دوباره بازیابی نمود. All My Movies از زبان های مختلف زنده دنیا پشتیبانی خواهد کرد و نکته آخر در مورد این ابزار ، قابلیت وارد نمودن آنچه در سایت بسیار معروف IMDb.com به عنوان توضیحات و نام فیلم ها است در این ابزار وجود خواهد داشت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار All My Movies v5.3:
- محیط کاربری بسیار جذاب
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- قابلیت استفاده از بانک های اطلاعاتی سایت های معروفی همچون IMDb.com
- قابلیت اسکن هارد دیسک برای یافتن فیلم ها
- قرار دادن دی وی دی های فیلم به صورت اتوماتیک
- قابلیت دسته بندی فیلم ها بر اساس سلیقه کاربر
- قابلیت قرار دادن کاور فیلم ها در اندازه کوچک و بزرگ
- قابلیت ذخیره بانک اطلاعاتی نرم افزار
- قابلیت اجرا فیلم ها در نرم افزار های پلیر و همان صورت که دسته بندی شده اند
- قابلیت Import کردن از فرمت هایی نظیر MS Excel ، AMC files و CSV text format
- سرعت بالا در جست و جو فیلم ها و بانک اطلاعاتی
- قابلیت Export به HTML
- قابلیت پسورد گذاری برای نرم افزار
- قابلیت به اشتراک گذاری راحت بانک اطلاعاتی بین دوستان
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...



دانلود با حجم ۱۰.۸ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

بازی زیبا و جذاب BreakQuest 1.1.6

این بازی و در واقع سبک این بازی را شاید بارها در کنسول های مختلف بازی دیده و یا تجربه نموده اید ، بازی جذاب BreakQuest آنچه در این بازی زیبا قابل توجه است سرعت عمل بالای شما در تشخیص مسیر حرکت توپ بازی بوده که نباید این توپ با زمین برخورد نماید و با هدایت توپ به مسیر مناسب بیشترین تخریب را انجام داده که با تخریب کامل شما گام به مرحله بعدی این بازی می گذارید. از نکات مهیج این بازی جوایزی است که در حین انجام بازی دریافت می کنید و حتی تعداد توپ ها را نیز افزایش می دهد. از نکات دیگر این بازی گرافیک و رنگ بندی زیبای بازی در کنار مراحل زیاد بازی می باشد

ویژگی های بازی BreakQuest 1.1.6:
- بازی بسیار جذاب و هیجانی با گرافیک پیشرفته با 16بیش از میلیون رنگ
- دارای 100 سطح منحصربه فرد
- دارای افکت های بصری مهیج
- دارای 9 سلاح مختلف
- سرعت بسیار مناسب در طول انجام بازی
- کیفیت مناسب صوتی و تصویری و محیط بازی
- مراحل مختلف با شرایط مختلف
- سه نوع مراحل آسان، معمولی و سخت
- و ...



دانلود با حجم ۳۳.۸ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

بازی زیبا و جذاب Sky Kingdoms 1.0

بازی پرهیجان و جذاب Sky Kingdoms که در حین بازی باید تمرکز بالایی داشت و با تفکر صحیح مسیر مناسب تشخیص را جهت رسیدن به هدف پیدا نمود و با پرتاب توپ به سمت مسیر توپ های هم رنگ را کنار یکدیگر قرار داده و امتیاز کسب نمایید. و هیجان زمانی بیشتر می شود که در انتخاب و پرتاپ توپ اشتبه کنید چون در واقع با این کار شما یک گام به سمت از دست دادن این مرحله از بازی گام برداشته و البته زمان نیز باید در اختیارتان باشد چون با اتلاف زمان نیز باز با باخت خود نزدیک می شوید. این بازی جالب داری 90 سطح مختلف و جذاب می باشد که هر مرحله نسبت به مرحله قبلی مشکل تر می شود که همین مراحل جالب کاربر را به ادامه بازی ترغیب می نماید.

ویژگی های بازی Sky Kingdoms 1.0:
- بازی بسیار جذاب و مهیج
- امکان انتخاب میزان دشواری بازی
- دارای 90 سطح بازی
- شامل 36 پیش زمینه انیمیشن
- پشتیبانی از ویندوز 2000/XP/Vista
- اعمال تنظیمات صدا و موزیک
- و ...



دانلود با حجم ۳۴.۷ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

روتوش حرفه ای تصاویر با PhotoInstrument v2.2 Build 200

همیشه یکی از مواردی که کاربران به آن توجه دارند این است که آیا ابزاری هست که بتواند چین و چروک های موجود در تصاویری که با دوربین های دیجیتالی گرفته شده اند را ویرایش نموده و از بین ببرد؟ شاید اولین نرم افزاری که به ذهن می رسد همان ابزار معروف Adobe یعنی Photoshop باشد. در این که این نرم افزار بهترین نرم افزار دنیا در زمینه ویرایش تصاویر به شمار می رود شکی نیست اما استفاده از آن هم به همین آسانی ها نبوده و نیاز به یادگیری داشته و کسانی در استفاده از این ابزار موفق هستند که به صورت حرفه ای با آن کار کرده و انواع ترفند های آن را بتوانند در جای مورد نظر استفاده کنند. پس چاره کار در مورد روتوش تصاویر چیست؟ نرم افزاری در زمینه ویرایش و روتوش تصاویر وجود دارد که در کمترین زمان ممکن و به فاصله ی چند کلیک ساده ، کارهای اعجاب آوری را انجام می دهد، به طوری که اگر کسی تصاویر اولیه را ندیده باشد باور نخواهد کرد که تصاویر مورد ویرایش قرار گرفته است. این نرم افزار در حقیقت یه گریمور حرفه ای برای ویراستارهای تصاویر است. ابزاری که در مورد آن صحبت می کنیم PhotoInstrument نام دارد. نرم افزاری بسیار کم حجم که در نوع خود تقریبا کم نظیر و یا حتی بی نظیر است. از جهاتی این نرم افزار بسیار ساده است اما از جهت دیگر استفاده از آن هم فوق العاده آسان است. تنها با انتخاب تصویر مورد نظر و سپس انتخاب براش مناسب می توان تصویری با نهایت خلاقیت را بدست آورد. در PhotoInstrument قابلیت ویرایش، روتوش، نقاشی و ساخت تصاویری که به نظر برسد به دست یک عکاس حرفه ای گرفته شده است، وجود دارد. کاربران اگر نگاهی به سایت سازنده و بخش گالری تصاویر این سایت داشته باشند متوجه هنرنمایی این نرم افزار حتی با همین امکانات ساده هم خواهند شد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PhotoInstrument v2.2 Build 200:
- آسان بودن استفاده از نرم افزار
- سرعت عمل در انجام کارها
- ابزاری کم حجم و بی نظیر نسبت به ابزارهای مشابه
- نهایت کیفیت در ذخیره سازی تصاویر
- دارای بیش از 15 براش
- استفاده از زبان های مختلف در نرم افزار
- نور، رنگ، تیره کردن، کپی کردن، از بین بردن قرمزی چشم و ... از قابلیت های موجود در این نرم افزار
- لذت نقاشی، ویرایش و روتوش تصاویر با PhotoInstrument
- وجود قابلیت هایی که تمامی رنگ ها و نور در براش ها قابل تنظیم است
- دارای قابلیت تبدیل تصویر به عکس هایی که با دوربین های عکاسی گرفته شده اند.
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...



دانلود با حجم ۳.۹ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

اولین دیکشنری رایانه و اینترنت ایران NSCID v2.0

این دیکشنری تنها دیکشنری ایرانی است که شما می توانید مطالب مربوط به رایانه و اینترنت خود را در آن انتشار و در سراسر جهان وب آن را گسترش دهید. نام لاتین این دیکشنری NSCID است که مخفف کلمه NasimSoft Computer and Internet Dictionary است. توسط نرم افزار ان اس سید بیلدر ( NSCID Builder ) شما هم می توانید دیکشنری خود را طراحی کنید و آن را به نسیم سافت ارسال کنید تا در نسخه های به روز رسانی دیگر کاربران هم از آن استفاده کنند. همچنین این دیکشنری نسبت به نسخه قبل خود تغییرات بسیاری داشته از جمله این دیکشنری قابلیت نمایش چندین بانک اطلاعاتی به زبان ها و نام های مختلف را درون خود دارا است. این دیکشنری با هدف بالا بردن سطح اطلاعات عمومی طراحی و تولید شده است. در حقیقت به این محصول یک دیکشنری تنها نمیشه گفت زیرا این دیکشنری جدید ترین سایت ها و شرکت و نرم افزارهای روز دنیا را معرفی می کند و اطلاعات بیشتری از جمله منبع کلمه - توضیح بیشتری و... در مورد اکثر لغت ها می دهد و مانند یک دایره المعارف عمل می کند.

قابلیت های اصلی این دیکشنری:
- قابلیت ذخیره سازی متن ترجمه شده به صورت خودکار
- قابلیت ذخیره سازی متن ترجمه شده به صورت دستی با 3 خروجی نوشتاری RTF – DOC - Text
- قابلیت تلفظ لغت با تنظیمات آن برای افزایش و کاهش سرعت تلفظ
- قابلیت تنظیمات کامل کاربری به صورت دست رسی آسان
- قابلیت قرار گرفتن نرم افزار بالای بقیه صفحه ها و نرم افزار ها ON TOP
- قابلیت به روز رسانی بانک لغت نرم افزار Update
- قابلیت ترجمه سریع لغت با تایپ مستقیم
- قابلیت بازگرداندن نوشته ای که در حافظه موقت ذخیره شده و ترجمه آن
- تنظیمات اضافی کاربری
- قابلیت حرفه ای جستجوی پیشرفته: توسط این قابلیت شما می توانید داخل متن ها به صورت فارسی و انگلیسی جستجو کنید.
- قابلیت اضافه کردن لغت برای ساخت یک دیکشنری شخصی در نرم افزار
- قابلیت دیکشنری همراه ( با اکثر قابلیت های دیکشنری اصلی) به صورت سایز کوچکتر و همراه بودن با شما در هر کجای ویندوز
- سازگاری با ویندوز ویستا و دیگر ویندوز های خانواده مایکروسافت ( این دیکشنری بر روی ویندوز 7 امتحان نشده است)
- قابلیت اجرای نرم افزار در هر نقظه از ویندوز با کلید F10
- نصب کاملا آسان و کامل
- محیط کاملا گرافیکی نرم افزار
- قابلیت انتشار لغت در نرم افزار توسط NSCID Builder 2009 (Blue Edation)
- قابلیت دادن اطلاعات بیشتر در مورد یک لغت (بستگی به لغت و بانک اطلاعاتی دارد)
- دادن توضیح کامل چند صفحه ای در مورد اکثر لغات تخصصی
- معرفی جدید ترین تکنولوژی و دست آوردهای روز دنیا
- رفتن آیکون نرم افزار به System Try  بعد از اجرا و دسترسی آسان در هر زمان
- نمایش تاریخ و زمان بر روی متن ترجمه شده
- منوی راست کلیک برای دسترسی آسان به بخش ها
- قابلیت بزرگنمایی متنی
- و...



دانلود با حجم ۵.۴ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com