کمیاب سنتر

فروشی

کمیاب سنتر

فروشی

بازی فکری جدید و بسیار زیبا با نام Way.Of.The.Tangram

بازی فکری جدید و بسیار زیبای Way.Of.The.Tangram آماده برای دانلود



دانلود با حجم ۳۴.۴ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

بازی زیبا Thing Thing 3

جریان این بازی شبیه به بازی قارچ خور است. شما در ابتدا با انتخاب مدل و رنگ مو، لباس و کفش خود بازی را آغاز می کنید و در جریان بازی با آدم های شبیه به خود برخورد می کنید و با تیر اندازی، آنها را از سر راه خود بر می دارید. بازی سبک، ساده و جالبی است.

نکات:

- بازی بصورت فلش بوده و احتیاجی به نصب و کرک ندارد.

- برای اجرا کردن بازی می توانید از اینترنت اکسپلورر یا فایر فاکس استفاده کنید.

طریقه انجام:

توسط موس هدف را نشانه می گیرید و با استفاده از کلید های جهت نما حرکت می کنید. از کلید P می توانید برای مکث کردن در هنگام بازی استفاده کنید.



دانلود با حجم ۶.۹ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

تم عروسکی و زیبا گوشی های نوکیا سری 40

۲تم عاشقانه و عروسکی برای گوشی های نوکیا با پسوند NTH با سایز 240x320



دانلود با حجم ۱.۱ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

بازی موبایل Heroes of war nanowarrior تحت جاوا

بازی معروف و بسیار زیبای Heroes of war nanowarrior برای موبایلهای با فرمت جاوا



دانلود با حجم ۵۹۱ کیلوبایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

سه تم زیبای سونی اریکسون

سه تم زیبا و دیدنی با فرمت thm برای گوشی های موبایل سونی اریکسون



دانلود با حجم ۳۸۸ کیلوبایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نرم افزار Autopilt - سیمبیان ویرایش دوم

نرم افزار Autopilt دارای یک لیست سیاه برای رد تماسها و یک منشی تلفنی هوشمند می باشد. نرم افزار مربوطه قابل نصب بر روی گوشی های سیمبیان سری 60 ویرایش دوم سیمبیان می باشد.



دانلود با حجم ۷۶۴ کیلوبایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

worldwide Picture Pack - Austria

۱۷تصویر بسیار زیبا و دیدنی از  اتریش



دانلود با حجم ۷.۱ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

۱۱۸ windows vista wallpapers - HD

۱۱۸والپیپر بسیار زیبا و با کیفیت بالا ویندوز ویستا با کیفیت HD با سایز ۱۲۰۰*۱۹۲۰



دانلود با حجم ۱۷.۹ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

FairStars Audio Converter v1.80 نرم افزار مبدل انواع فرمت های صو

نام نرم افزار مبدل انواع فرمت های صوتی به یکدیگر می باشد که می توان به جرات گفت این نرم افزار یکی از فوق العاده ترین نرم افزارهایی است که تا کنون با آن برخورد کرده اید. نرم افزاری سریع ، توانمند ، بسیار پرقدرت و قابل ، کم حجم و بسیار مطمئن. خصوصیات ذکر شده در بسته نرم افزاری فوق ، توانسته است که Fairstars Audio Converter را تبدیل به یکه تاز این عرصه کند . این بسته نرم ازافزاری قدرتمند قابلیت تبدیل انواع فایل‌های صوتی با فرمت‌هایی از قبیل:WAV, RealMedia(RM, RA, RMVB, RMJ), AIFF, AU, Creative VOC, PVF, IFF, SVX, APE, FLAC, OGG, VQF, MP1, MP2, MP3, WMA, WMV, ASF to WMA, MP3, VQF, OGG, FLAC, APE, WAV، MP3 را به یکدیگر تبدیل می کند.این برنامه قابلیت تغییر فورمت فایل ها را به صورت دسته جمعی دارد وتنها با یک کلیک قادر است صدها فایل صوتی را تغییر دهید. همچنین دارای یک ابزار پخش صوت داخلی که از طریق آن میتوانید به فایل های تبدیل شده گوش فرا دهید، این ابزار توانایی پخش انواع فایل های صوتی را نیز دارد. سرعت بالای تبدیل و همچنین عدم ایجاد فایل های موقتی از جمله شاخص های مهم این نرم افزار است .با این نرم افزار قادر خواهید بود به راحتی هر چه تمامتر و تنها با یک کلیک ساده کلیه عملیات مورد نیاز خورد را با سرعت ، دقت و سهولت هر چه تمامتر انجام دهید. از گزینه Add Files ، پوشه ، آهنگ یا فایل مد نظر را انتخاب کرده و سپس در صورت نیاز از بخش Option تنظیمات مورد نیاز خورد را اعمال کرده و بعد از آن از قسمت To اقدام به انتخاب و تبدیل فرمت پوشه مورد نظر به هر فرمتی که دلخواه شماست بکنید. این نرم افزار فوق العلده در نهایت چنان کیفیت خروجی باور نکردنی به شما خواهد داد که شما را به فکر فرو خواهد برد که آیا این همان موزیکی است که قبل از تبدیل به آن گوش می دادم !

قابیلت های کلیدی نرم افزار:- قابلیت تبدیل WAV, RealMedia(RM, RA, RAM, RMJ, RMVB), AIF, AIFF, AIFC, AU, Creative VOC, PVF, PAF, IFF, SVX, APE, FLAC, OGG, VQF, MP1, MP2, MP3, MP4, M4A, M4B, AAC, AMR(AMR-NB + AMR-WB), WMA, WMV, ASF To WMA, MP3, AAC, M4A(MP4 Audio), AMR(AWB), VQF, OGG, FLAC, APE ,WAV
- پشتیبانی از Drag and Drop که می توان تنها با یک حرکت ماوس پوشه مد نظر را کشیده و تنها با یک کلیک ماوس پوشه را به فرمت دلخواه تبدیل کنید.
- قابلیت تبدیل WAV, RealMedia(RM, RA, RAM, RMJ, RMVB), AIF, AIFF, AIFC, AU, Creative VOC, PVF, PAF, IFF, SVX, APE, FLAC, OGG, VQF, MP1, MP2, MP3, MP4, AAC, AMR, AWB, WMA, WMV, ASF به یک دیگر و قابلیت تست در جا به واسطه پخش کننده قدرتمند تعبیه شده در نرم افزار
- قابیلت تبدیل چند پوشه و فایل مد نظر تنها با یک کلیک و به سرعت هر چه تمامتر
- قابلیت پشتیبانی از فرمت های:
Input Formats: WAV, RealMedia(RM, RA, RAM, RMJ, RMVB), AIF, AIFF, AIFC, AU, Creative VOC, PVF, PAF, IFF, SVX, APE, FLAC, OGG, VQF, MP1, MP2, MP3, MP4, M4A, M4B, AAC, AMR(AMR-NB + AMR-WB), WMA, WMV, ASF etc.
Output Formats: WMA, MP3, AAC, M4A(MP4 Audio, iPod MP4 Audio, iPhone MP4 Audio), AMR(AMR Narrowband), AWB(AMR Wideband), VQF, OGG, FLAC, APE, and WAV formats.
- قابلیت اجرا بر روی . Windows 2000/XP/XP MCE/2003/Vista/2008



دانلود با حجم ۳.۴ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com