کمیاب سنتر

فروشی

کمیاب سنتر

فروشی

مدیریت کامل برروی عکس ها و فیلم ها با CyberLink MediaShow Espres

با پیشرفت تکنولوژی ها امروزه تقریبا برای هرکاری نرم افزاری مجزا طراحی و ساخته شده است. کوچکترین مشکلات و موارد را می توان با نرم افزارهای قدرتمند در همان زمینه حل کرده و به نتیجه مطلوب دست یافت. برای مثال در زمینه مدیریت و نگهداری صحیح تصاویر به صورت آلبوم های دیجیتالی نام های متعددی هستند که می توانند به عنوان نرم افزار ضمن ارائه قابلیت های مهم به کاربران تصاویر آن ها را به صورت اسلایدشو های حرفه ای برای مدت طولانی ذخیره و نگهداری نمایند.
در میان نام ها و برندهای مختلف شرکت CyberLink  که در زمینه نرم افزارهای چند رسانه ای فعالیت می کند ، ابزارهای متعددی را در این زمینه به بازارها عرضه نموده که یکی از کارآمد ترین آن ها CyberLink MediaShow Espresso نام دارد. نرم افزاری بسیار قدرتمند که می تواند در یک محیط کاربری جذاب بهترین امکانات و خدمات را به هر کاربری ارائه دهد. این ابزار ، در حقیقت یک نرم افزار مدیریتی برای تصاویر ، ویدئوها و در کل فایل های چند رسانه ای به شمار می رود. به سادگی می توان تصاویر و ویدئوها را در قسمت Import از انواع سیستم های صوتی و تصویری نظیر موبایل ها ، دوربین های دیجیتالی و ... به نرم افزار تحویل داده و از پس از یک ویرایش ساده و قرار دادن افکت های مختلف و جذاب در خروجی به صورت های مختلف تحویل گرفت.
CyberLink MediaShow Espresso امکان رایت مستقیم به صورت های مختلف برروی انواع لوح های فشرده نیز دارا می باشد ، ضمن آن که می توان طوری لوح های فشرده را بازنویسی کرد که در انواع پلیرهای خانگی هم قابل اجرا و پخش باشد. امکان به اشتراک گذاری در سایت های مختلف هم گنجانده شده است ؛ نکته جالب در مورد این ابزار تهیه یک دی وی دی با قابلیت اجرا در سیستم های پخش صوت و تصویر تنها با سه کلیک ساده است.
برای آن ها که به فایل های شخصی خود که بهانه ای برای ضبط خاطرات است اهمیت ویژه ای می دهند نسخه 5 از نرم افزار CyberLink MediaShow Espresso می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

قابلیت های کلیدی CyberLink MediaShow Espresso v5.0.0515 :

- مدیریت آسان تصاویر و ویدئوها
- Import آسان تصاویر و ویدئو
- امکان برقراری ارتباط با انواع موبایل ، دوربین دیجیتال و ...
- امکان جست وجو میان فایل ها
- محیط سه بعدی نرم افزار
- جذابیت محیط کاربری و افزایش کارآمدی آن
- امکان ساخت اسلایدشو
- قابلیت ویرایش فیلم و ویدئوها
- رایت به صورت مستقیم برروی انواع لوح های فشرده
- قابلیت رایت دی وی دی همراه با منو تنها با سه کلیک ساده
- امکان ارسال به سایت های مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...



دانلود با حجم ۵۱.۷ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد