کمیاب سنتر

فروشی

کمیاب سنتر

فروشی

True BoxShot 1.9.0.295 ابزاری قدرتمند برای طراحی جعبه

نرم افزار ها و محصولاتی که در اینترنت معرفی می شوند و به صورت پک های بسته بندی شده عرضه می شوند دارای جعبه ( Box ) هستند. همچنین اکثر وب سایت هایی که نرم افزار خود را معرفی می کنند با قرار دادن یک عکس از جعبه نرم افزار خود نشان می دهند که این نرم افزار دارای بسته بندی است. تعداد زیادی از این box ها را در معرفی مطالب همین سایت می توانید مشاهده کنید. معمولا نرم افزارهایی که دارای box می باشند دارای اعتبار بیشتری می باشند و هر box نشان دهنده کیفیت نرم افزار می باشد. ( البته موارد استثنا هم وجود دارد ). شاید شما هم تمایل به ساخت Box برای محصول خود را دارید. بیشتر box هایی که به صورت عکس ساخته می شوند توسط نرم افزار فتوشاپ می باشد. برای این کار تقریبا باید در سطح یک کاربر حرفه ای در زمینه استفاده از برنامه فتوشاپ باشید.

نرم افزاری که به شما در این مطلب معرفی می کنیم به شما این امکان را می دهد تا به آسانی اقدام به ساخت جعبه برای محصولات خود کنید .

 

True BoxShot  نرم افزاری است که توانایی ساخت جعبه های سه بعدی را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار با قابلیت هایی همچون چرخش جعبه ، قرار دادن سایه ، زمینه براق و آینه ای و ... یک تصویر جذاب از محصول شما در قالب یک جعبه ایجاد می کند. این نرم افزار محصولی از شرکت True Software می باشد.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- سازگاری با کارت های گرافیک مختلف در جهت بالا بردم کیفیت تصاویر

- استفاده آسان با امکانات بالا

- توانای ساخت تصاویر با کیفیت بالا ( 4000*4000 پیکسل )



دانلود با حجم ۶.۹ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد