کمیاب سنتر

فروشی

کمیاب سنتر

فروشی

Vista Boot PRO 3.3.0

با استفاده از این برنامه منحصر بفرد می توانید گزینه های بوت ویندوزها را بعد از  نصب ویندوز ویستا در کنار ویندوزی دیگری مانند XP کنترل کنید. ویرایش منوی بوت در  ویندوز ویستا به صورت گرافیکی ممکن نیست و مثلا برای تغییر نام ویندوز در منوی بوت باید چندین دستور پیچیده را اجرا کنید.
 ولی با استفاده از این برنامه می توانید به  صورت گرافیکی گزینه ها بوت و نام سیستم عاملها و ... را عوض کنید. این برنامه یک  کاربرد بسیار مهم دیگری دارد و آن این است که وقتی که ویندوز XP و ویستا هر دو بر  روی سیستم نصب است و می خواهید ویندوز XP را دوباره نصب کنید منوی بوت ویندوز ویستا  از بین می رود و در واقع باید ویندوز ویستا را هم دوباره نصب کنید ولی با این  برنامه می توانید منوی بوت ویندوز ویستا را برگردانید و در واقع بوت سیستم را اصلاح  کنید. این برنامه را هم در ویندوز XP و هم در ویندوز ویستا می توانید نصب کنید. 
برای نصب در ویندوز XP باید حتما از کاربر Administrator استفاده کنید و برنامه  Microsoft .NET Framework 2.0 در ویندوز نصب باشد.


دانلود با حجم ۱.۲ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نکته: برای  وارد شدن به کاربر Administrator در صفحه Welcome یا همان Logon کلیدهای Ctrl+Alt  را گرفته و دوبار Delete را بزنید. در صفحه ظاهر شده کاربر Administrator و پسورد  آن را وارد کنید. اگر در حین نصب ویندوز پسوردی وارد نکرده اید جای پسورد را خالی  بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد