کمیاب سنتر

فروشی

کمیاب سنتر

فروشی

فزایش مهارت و سرعت تایپ TypingMaster 7.0

مهارت تایپ سریع و درست هنری است که هر کاربر و علاقمند به رایانه آرزوی داشتن آن را دارد . این مهارت تنها در صورت داشتن دو فاکتور مهم تمرین بسیار و گذشت زمان قابل دستیابی است . حال ما می توانیم با وجود یک نرم افزار مفید و راهنما که امکانات کمکی برای بسیاری برای ما فراهم می کند فاکتور زمان را بسیار سریعتر از آن چه که معمول است بگذرانیم .

TypingMaster Pro نام محصول قدرتمند است که به شما مهارت های تایپ سریع و صحیح را با تکنیک های متفاوت و راهکارهای گوناگون می آموزاند تا بتوانید هم در زمان و هم در انرژی و ... صرفه جویی کنید.

این نرم افزار با مهیا سازی تمارین مختلف و مفید شما را در پیشرفت مرحله به مرحله در زمینه ی تایپ سریع و مفید پیش می برد .به شما نقاط قوت و ضعفتان را در تایپ گوش زد می کند تا بر نقاط قدرت آگاهی یابید و بر نقاط ضعف با تمرین بیشتر غلبه کنید .آخرین نسخه ی ارائه شده ی نرم افزار نسخه ی 7.0 آن می باشد که به تازگی از سوی سایت سازنده عرضه شده است .

برخی ویژگی های نرم افزار TypingMaster Pro 7.0 : بهینه سازی مدت زمان فعالیت بدین صورت که زمان انجام تمارین بر اساس پیشرفت شما در دقت و سرعت تعیین می شوند ، تعیین یک هدف و سطح مشخص برای کاربر که تا قبل از رسیدن به آن حد از دقت این مرحله از تمرین تمامی نشود ، دادن راهنمایی های جزئی و مفید به صورت آنی در محیط نرم افزار ، آنالیز فعالیت های شما با استفاده از ماهواره ، نرم افزار نقاط ضعف و قدرت شما را در طول زمان مد نظر دارد و شما را از آنها و میزان پیشرفتتان آگاه می کند ، یادگیری چگونگی استفاده از تمامی صفحه کلید حتی علامات و Numpad ها ، طرح تمارین چندگونه در محیط های گوناگون ، تست تایپ حرفه ای در مقایسه با سطوح اول جهانی و گرفتن گزارش کامل عملکردتان ، مشاهده ی پیشرفت خود در یک نمودار گرافیکی در مرور زمان ، پشتیبانی تعداد بالایی کاربر و .......

برای دانلود روی ادامه متن کلیک کنید

 



دانلود نرم افزار با حجم ۴.۵ مگابایت همراه با سریال

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد