کمیاب سنتر

فروشی

کمیاب سنتر

فروشی

ساخت بسته های آموزشی ELearning Builder 3.5.5

استفاده از تکنولوژی رایانه و نرم افزارهای مختلف در امر تحصیل و آموزش و پرورش, در سالهای اخیر در تمام دنیا بسیار مورد توجه بوده و اکثر آموزشگاه ها مایل به داشتن امکانات برگزاری آموزش و آزمون های الکترونیک می باشند .

Advanced eLearning Builder نام نرم افزاری مناسب در این زمینه و محصولی از سری محصولات وب سایت نرم افزاری EduIQ.com است که قادر به ساخت و طراحی انواع ابزارهای آموزش و یادگیری الکترونیکی است . ساخت ابزارهای برای برگزاری e-Test یا همان آزمون های تستی الکترونیک, آموزش های الکترونیکی, امتحانات کوچک و امتحان های الکترونیکی و ...

قابلیت خوب این نرم افزار در ساخت آموزش کامل به صورت تنها یک فایل اجرایی EXE است که با کلیک بر روی آن بلافاصله نرم افزار شروع می شود.

ساخت تمرین ها و موارد گوناگون امتحانی در محیطی کاملا Visual و آشنا و مجهز به ابزارهای کافی و لازم از دیگر ویژگی های خوب این نرم افزار است .

به علاوه این نرم افزار همراه با خود تعداد زیبادی تمپلت ها و قالب های امتحانی از پیش ساخته شده دارا است که به شما در آشنایی کامل با چگونگی ساخت آزمون های الکترونیک کمک بسیاری خواهد کرد.

این نرم افزار تقریبا گران قیمت سازگار با نسخه های  95/98/Me/NT4/2000/XP/2003 سیستم عامل ویندوز است . نسخه کامل نرم افزار را می توانید از سایت دانلود کنید.

برای دانلود روی ادامه متن کلیک کنید


دانلود نرم افزار با حجم ۲ مگابایت همراه با کرک

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد