کمیاب سنتر

فروشی

کمیاب سنتر

فروشی

Steganos Safe Professional 2007 ver.9.0.6

پنهان سازی اطلاعات در کامپیوتر ها همیشه یکی از معضلات کاربران کامپیوتری بوده است. بطوریکه با اضافه شدن امکانات جدید امنیتی به ویندوز XP از طریق ایجاد یوسر های گوناگون این مشکل هنوز پا بر جا مانده و مشکل کاربرانی که بصورت مشترک از یک سیستم استفاده میکنند را حل نکرده است. ازاین رو کاربران به روش های ابتکاری خود روی آورده و هر یک به روش های مختلف از اطلاعات خود حفاظت میکنند بعضی از این روش ها عبارتند از: فشرده سازی اطلاعات از طریق برنامه های مختلف فشرده ساز و قرار دادن پسورد بروی آنها,  پنهان سازی  اطلاعات در ویندوز از طریق قابلیت Hidden ,پنهان کردن درایو ها از طریق ویرایش در رجیستری و... از آنجا که این ترفند ها در بین بسیاری از کاربران استفاده میشود, روش های مختلف خنثی نمودن آن ها و درنتیجه  نفوذ به اطلاعات نیز به راحتی در دسترس و امکان پذیر میباشد.
توجه شما را به نرم افزاری قدرتمند و ایمن جهت نگهداری از اطلاعات محرمانه شما جلب میکنم:
Steganos Safe™ ابزاریست قدرتمند که با ایجاد درایو های مجازی  مختلف یا به عبارتی گاو صندوق های الکتریکی حفاظت از کلیه طلاعات شما را به بهترین روش امنیتی ممکن بر عهده میگیرد.
قابلیت های کلیدی:
- توانایی ایجاد4 درایو مجازی تا حد 64 گیگا بایت جهت ذخیره تفکیک شده اطلاعات; archive ها, photo ها, multimedia data و Document ها.
- ایجاد  گاوصندوق های کوچکتر 4.7 گبگابایتی, جهت انتقال اطلاعات از طریق CD,DVD و Memory Cards  به دیگر سیستم ها.( با حفظ قابلیت امنیتی خود بدون نیاز به نصب این نرم افزار در دیگر سیستم ها )
- سازگار با کلیه  ویندوز هایWindows 98, Windows 98 SE, Windows Me, Windows 2000, Windows XP Home Edition, Windows XP Professional  

برای دانلود روی ادامه متن کلیک کنید



دانلود نرم افزار با حجم ۵۱.۱ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد