کمیاب سنتر

فروشی

کمیاب سنتر

فروشی

چند رینگتون برای موبایل


این مجموعه شامل 12 آهنگ زیبا و کوتاه به منظور استفاده برای زنگ SMS است. تعدادی از آهنگ های این مجموعه دارای کلام و برای اس ام اس است.



دانلود با حجم ۷۶۹ کیلوبایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com


مجموعه ده رینگتون کوتاه و زیبا با فرمت MP3 ، مناسب برای استفاده در زنگ SMS گوشی!



دانلود با حجم ۱.۱ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com


یک سری صوت با صداهای عجیب که از بهترین های آن در یک فایل برای شما کاربران گرامی جمع آوری شده است. این رینگتون های معروف با فرمت mp3 که در بین استفاده کنندگان گوشی های موبایل برای زنگ موبایل از کاربرد بسیاری برخوردار است را می توانید یک جا از سایت نرم افزاری کمیاب آنلاین دانلود کنید.


دانلود با حجم ۲.۷ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com


مجموعه 10 آهنگ زیبا برای گوشی های موبایل . این مجموعه شامل آهنگ هایی با کیفیت و صدایی بالا و بی کلام میباشند . آهنگ ها به فرمت MP3 می باشند.



دانلود با حجم ۳.۹ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com


تاحالا صداهای 3 بعدی گوش کردید ؟ در این پست قصد داریم یک صدای 3 بعدی برای دانلود بگذاریم که 4 دقیقه و 29 ثاینه میباشد و داستان یک پیرایشگاه مردانه میباشد و به زبان انگلیسی میباشد ولی چیزی که جالبه اینه که اگر شما این فایل صوتی را با هدفون گوشی خود گوش دهید فکر میکنید که در آن محیط هستید و حالت عجیبی به شما دست میده . من پیشنهاد میکنم این فایل رو بگیرید که البته کمی حجمش زیاده .

این فایل صوتی حتما باید با هدفون گوش کنید تا متوجه شوید !



دانلود با حجم ۶.۲ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com


مجموعه رینگتونهای Mp3 سریال پر طرفدار و پر بیننده جواهری در قصر که برای شما تهیه و قرار داده شد. این رینگتونها توسط نرم افزاری های پیشرفته حرفه ای و کاملا استاندارد برای استفاده عموم تهیه و بر روی گوشی های موبایلی که قابلیت دریافت و پخش Mp3 به جای زنگ را دارا می باشند به راحتی و با کیفیت بالا قابل اجرا می باشد.این مجموعه شامل 22 رینگتون با فرمت اجرایی استاندارد Mp3 ساخته شده است. در این مجموعه سعی شده بهترین قطعه های موسیقی سریال جواهری قصر که مورد پسند همه باشد برای استفاده در گوشی های تلفن همراه تهیه و گردآوری شده است..



دانلود با حجم ۱۱.۸ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد