کمیاب سنتر

فروشی

کمیاب سنتر

فروشی

ویرایش حرفه ای تصاویر و افکت گذاری بر روی عکس ها توسط FXhome P

ویرایش عکس ها امروزه یکی از پرکاربردترین نیازهایی می تواند باشد که کاربران در طول روز به آن احتیاج دارند. امروزه با گسترش دوربین های دیجیتال و گوشی های تلفن همراه دوربین دار تمرکز کاربران بر روی موضوع عکس و ویرایش آن ها بیشتر شده است. نرم افزارهای مختلفی امروزه برای کارکرد بر روی تصاویر و ویرایش آن ها موجود می باشد ، نرم افزارهای مختلفی که در سطوح حرفه ای و غیر حرفه ای تولید می شوند تا کاربران به کمک آن ها نیازهای خود را برطرف نمایند. از معروفترین این نرم افزارها می توان به photoshop اشاره نمود که نرم افزاری فوق حرفه ای می باشد و همچنین از نرم افزارهای که برای افراد مبتدی می باشد می توان به ویرایشگر همراه برنامه ACDSee اشاره نمود.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که در سطحی متوسط قرار دارد و دارای ویژگی های زیادی برای ویرایش تصاویر می باشد.

 

Photokey نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش عکس ها و تصاویر می باشد. در این نرم افزار اماکانات و ویژگی های مختلفی را برای کاربران قرار گرفته است که به کمک آن به راحتی می توان تغییرات دلخواه را بر روی تصاویر اعمال نمود. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت هایی نظیر توانایی استفاده از ابزار فیلتر رنگ ها ، توانایی استفاده از افکت های ویژه برنامه ، توانایی انجام تنظیمات بر روی تصاویر برای ارسال به خروجی های همانند چاپگرها ، قابلیت ساخت کارت های تبریک از تصاویر با استفاده از ابزار مخصوص این کار ، توانایی سفارشی نمودن محیط کاری نرم افزار و رابط کاربری آن و ... اشاره نمود. این نرم افزار از محصولات تولیدی شرکت FXhome Software می باشد.



دانلود با حجم ۹.۴ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد