کمیاب سنتر

فروشی

کمیاب سنتر

فروشی

خلق شخصیت های متحرک سخنور با حرکات طبیعی لب

امروزه با پیشرفت صنعت نرم افزار و رشد برنامه های کامپیوتری در هر روز شاهد به وجود آمدن نرم افزارهای مختلف با امکانات منحصر به فرد هستیم . بسیاری از نرم افزارهایی که با استفاده از فناوری های جدید و تکنیک های پیشرفته برنامه نویسی ، ابزارهایی را در اختیار کاربران قرار می دهد که رسیدگی به بسیاری امور را برای کاربران آسان نموده و یا توانایی های جدید نرم افزاری ای را به آن ها می دهد که به وسیله آن ها قادر به خلق ابداعات جدیدی می باشند.

 امروز نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن می توانید عکس های بی جان خود را وادار به صحبت کنید.

 

CrazyTalk نام نرم افزاری متفاوت و در نوع خود منحصر به فرد از کمپانی Reallusion است که هنرش در خلق و طراحی شخصیت های انیمیشن و متحرک سخنور در محیط های مختلف مانند محیط های ویدیویی , Presentation های مالتی مدیا مانند PowerPoint و  نرم افزارهای خلق اسلاید مانند آن ,  صفحات وب , گوشی های تلفن همراه و .... است .

بلی این نرم افزار بسیار مفید به شما کمک می کند تا با خلق یک شخصیت مجازی دست به آموزش و دادن توضیحات مرتبط به گونه ای بسیار زیبا و ارزشمند بزنید ! برای مثال برای ارائه ی پروژه ی خود در دانشگاه به جای خودتان , این شخصیت مجازی و با صدای ضبط شده می تواند به جای شما لب به سخن بگشاید و توضیحات مربوطه را ارائه کند . تنها کاری که شما باید انجام دهید خلق شخصیت سخنور , دادن راهنمایی های لازم به آن , دادن نوع رفتار و شخصیت برخوردی انیمیشن و اضافه کردن صدا به آن است و این اثر زیبا می تواند به هر پروژه ی مالتی مدیا شما افزوده شود .

این نرم افزار از ویژگی های مختلفی برخوردار است که تعدادی از آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

- سه بعدی کردن تصاویر و امکان ایجاد تغییرات در حالت صورت در عکس

- قابلیت افکت گذاری بر روی لب ها و حرکت آنها برای صدا گذاری

- توانایی زمان بندی بر رو تصاویر برای قرار دادن مکث در صحبت و حرکت لب ها

- این برنامه دارای این قابلیت می باشد تا فایل های خروجی را در چندین فرمت تصویری ذخیره نماید.


دانلود با حجم ۱۶۵ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد